Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chytře řešená koupelna se skleněným stropem

Půdní mezonety jsou jako chytrá horákyně: mají přednosti bytu (bez starosti o trávník či okapy) i domu (členitá dispozice oddělující patrem ložnice od obytných prostor). Jenže málokdy na tom profituje koupelna, jako tomu je v tomto případě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Navrhuju

Jednu wc mísu uprostřed kuchyňského stolu a druhou zabudovanou v gauči. Ušetří se tím čas.

0/0
15.9.2008 10:54

belgian chocolate

Re: Navrhuju

a hospodyňka si nebude připadat vyloučená ze společenského dění

0/0
15.9.2008 10:55

belgian chocolate

tak nevím

ale nebylo by lepší tu koupelnu rozdělit na dvě, jednu s vanou a jednu se sprchou?

0/0
8.9.2008 16:46

ZIIZ

Co je na tom sakra chytrého?

V jednom rohu sprcha, v druhém hajzlík, ve třetím vana a mezi umyvadlo g.idnes.cz" alt="8-o">

A nechápu tuhle módu, dvě umyvadla vedle sebe g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©"> Opravdu bych se chtěl mýt vedle dalšího myjícího se člověka, jako ve veřejné umývárně g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">g.idnes.cz" alt="X">

0/0
8.9.2008 16:20

IfčaX

Re: Co je na tom sakra chytrého?

Taky mi přijdou dvě umyvadla zbytečná. Ne že by mi vadilo se mýt vedle "dalšího člověka" - předpokládám, že by to byl můj manžel nebo moje dítě, tak jaký problém... A když je ráno spěch, tak to stejně jinak nejde. Ale na to opláchnutí se dva lidé k jednomu umyvadlu vejdou. Problém je většinou, když se k tomu chce jeden učesat, namalovat apod. Umyvadlo by mi stačilo jedno, ale nad ním dost široké zrcadlo, aby se dva lidé vedle sebe viděli - a stačilo by.

0/0
8.9.2008 16:27

belgian chocolate

Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

vy nemáte v ložnici nebo oblékárně toaletku?

0/0
8.9.2008 16:32

IfčaX

Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

Ne. My, stejně jako spousta jiných lidí, nemáme v ložnici nebo v oblékárně toaletku. Ještě nějaké dotazy?

0/0
8.9.2008 16:40

IfčaX

Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

Kdybychom toaletku měli, tak bychom snad dvě umyvadla potřebovali více? g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
8.9.2008 16:41

belgian chocolate

Re: Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

ne, ale mohli byste se u ní česat a malovat, čímž by odpadla tlačenice u zrcadla v koupelně

0/0
8.9.2008 16:43

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

Jako že by pak místo toho byla tlačenice u toaletky? Inu zvážím to....

0/0
8.9.2008 16:44

belgian chocolate

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

toaletka v každé ložnici by tlačenici značně ulevila

0/0
8.9.2008 16:45

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

Nojo, jenže řeč byla o něčem jiném. Že si řada lidí pořizuje dvě umyvadla, že aby se ráno lépe vešli... a pak se zjistí, že vlastně o to druhé umyvadlo nešlo. Že chybělo jen to místo před zrcadlem.

0/0
8.9.2008 16:48

belgian chocolate

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

no a to místo přece nemusí být ausgerechnet v už tak přetížené koupelně

0/0
8.9.2008 16:49

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je na tom sakra chytrého?

Jistěže nemusí. A co jako?

0/0
8.9.2008 16:50

autorigie

??

Já jsem to nějak nepochopil. Ta koupelna má fakt průhlednej strop?

0/0
8.9.2008 15:01

Venus_7

Pro ty, kteří ten článek ani nečetli a už kritizují:

Jistě, že tam je i druhé WC v jiné místnosti. Viz "Kromě toho je v bytě ještě samostatný záchod s "nejmenším umývátkem světa""

Ale hlava mi nebere ten prosklený strop. To tam nemohli dát aspoň neprůhledný sklo? g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
8.9.2008 14:50

avlyslakecod

WC zvlášť?

Ale další WC zvlášť tam snad mají, ne?

0/0
8.9.2008 14:36

anahareo

ani za nic

tak toto řešíení se me absolutne nelíbí, když se koupu chcu soukromín, nehlede na to, že ten záchod by mel byt taky zvlášt, to je toto přežitek to mít všechno dohromady.je sice nádherné že to je akové čisté a uhlazené, ale zajímalo by me jakfunguje bežný denní provoz v takovéto koupelne teda:) jinak pokud nekdo nehledá vystřednosti tak můžu jen doporučit www.obydleni.cz kde jsou články, diskuze, fotečky.

0/0
8.9.2008 14:24

TKC

Re: ani za nic

Vážený/á! Neumíte číst. Záchod zvlášť mají taky a k tomu mají ten druhý v koupelně, což mi už dnes připadá jako příjemný standard ve větších bytech... WC v koupelně je vlastně "navíc", zejména pro použití v době kdy se někdo koupe a nebo kdy je prostě zrovna druhý záchod akutně potřeba.

Považuji za příjemné, že nemusím vylézat mokrá a nahatá z koupelny, když zrovna "potřebuju".

A to si ještě představte, že doma v koupelně máme i bidet - to už se vám musí tuplem zdát jako nepochopitelný přežitek, co?

0/0
8.9.2008 22:29

vasek001

Re: Re: ani za nic

No ,neni zrovna nejlepsi ,kdyz si clovek musi jit umyt ruce do koupelny chvili po tom co tam pred nim nekdo tlacil bobek g.idnes.cz" alt=";-)">

Zajimalo by me kolik casu v koupelne travite ,ze se vam stava ,ze musite na zachod zrovna v dobe kdy se koupete g.idnes.cz" alt=";-D">

Bidet muze byt i oddelenem zachode , ne? Nebo bidetova sprska pokud je mistnost mala.

0/0
9.9.2008 13:41

TKC

Re: Re: Re: ani za nic

Máme 2 koupelny, takže nejsou tak frekventované... Mimochodem - když vy potřebujete na záchod, když tam někdo před vámi trůnil, tak děláte co? Jdete k sousedům?

Prostě a jednoduše - samostatné WC je holt samostatné WC a mělo by být v každé domácnosti, ale stejně tak mi WC mísa v koupelně připadá být stejně příjemnou "vymožeností" jako třeba elektrická zásuvka. Byť ji tam za dob našich babiček lidé nemívali...

0/0
10.9.2008 0:13

vasek001

váha

Celkem hruza g.idnes.cz" alt="8-o"> Nejpraktictejsi je asi váha hned vedle záchoda. Milá se po použití WC muze hned zvážit o kolik zchudla g.idnes.cz" alt=";-D">

 

0/0
8.9.2008 11:15

agilka

No nazdar!

Zase jedna sterilní, neútulná, neosobní, nepraktická koupelna, studená jak pitevna. Není ani kam pověsit ručník - věšák by zřejmě působil rušivě. Chudáci děti. Ještě že je aspoň postaráno o jejich kvalitní světlíkovou sexuální výchovu!

0/0
8.9.2008 11:06

ntk_

Re: No nazdar!

všechno naopak , světlá = čistá ! Studeno je mi tam kde není topení. A schvaluji na 100% sprchový kout, když se tam vejde! je to maximálně praktický! Nechápu lidi co mají v koupelně 3-4m2 všechno natáháno (včetně pračky a kabelu na prádlo nad vanou) a představují si útulnou koupelnu v 6 barvách. A co mě dokáže tedy rušit v koupelně nejvíce jsou všechny vystavené věci co nepoužívám denně (tzv. ty "útulné"  blbosti co jen překáží a práší se na ně jen aby se řeklo, že koupelna je osobní)....

0/0
8.9.2008 12:52

ntk_

Re: Re: No nazdar!

a co se mi nelíbí je, že tam je toaleta...

0/0
8.9.2008 12:53

Jozef_pracant

Re: Re: Re: No nazdar!

nema byt hajzlik podle nejake normy minimalne 2m od umyvadla? aby se nehromadily fekalni bakterie na zubnich kartaccich apod....

0/0
8.9.2008 13:28

Venus_7

Re: Re: Re: Re: No nazdar!

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
8.9.2008 14:51

Corsini-1

Ta koupelna je opravdu chlouba

každého úchyla. Okno v podlaze pro sledování života na hajzIu, to by snad nevymyslela ani Kačena ze mlejna.

Technická poznámka - co kondenzace? Je s ní počítáno? Nebo je řešením pravidelná údržba plísní Savem?

0/0
8.9.2008 10:42

belgian chocolate

rodiče večer při svíčkách souloží ve vaně

šestileté dítě šmíruje shora světlíkem a tříleté se právě provudilo a jde se vyčůrat... no nekupte to

0/0
8.9.2008 10:04

oId fashioned Vince III..

tento paskvil musel psát

kůňg.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
8.9.2008 9:32

roedor

teda nevím, co je tak úžasnýho na poddimenzovaný koupelně

s WCg.idnes.cz" alt=":-/"> A ještě by mě zajímalo, co to znamená "prognózuje muž"

0/0
8.9.2008 9:06

Monstrum Anonymič Anonymov

Tuhle větu jsem četl 5 krát a nepochopil jsem ji

mají přednosti bytu (bez starosti o trávník či okapy) i domu (členitá dispozice oddělující patrem ložnice od obytných prostor)g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
8.9.2008 9:00

Anavi

Mezonetový byt kombinuje nevýhody bytu a domu

Chybí zahrada a překáží schody, u kterých se v reálu vrší hromady věcí, které je potřeba přenést do patra.

0/0
8.9.2008 7:50

TKC

Re: Mezonetový byt kombinuje nevýhody bytu a domu

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
8.9.2008 21:56

chrobaktruhlik

myslím

že takové uspořádání přispěje k utužení rodinných vztahů, hlavně ráno jeden člen koná velkou potřebu, ostatní si např. myjí zuby g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©"> děkuji nechci

0/0
8.9.2008 7:14

slavekp

jojo

a ostatní se můžou koukat podlahou/stropem, na toho, kdo zrovna tlačí, nebo se koupe. Fakt úžasný řešení g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
8.9.2008 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.