Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kompletní rekonstrukce stometrového bytu 3+kk

Manželé koupili v Praze stometrový byt 3+kk, který chtějí kompletně zrekonstruovat. Současný vzhled jim absolutně nevyhovuje. Potřebují zároveň poradit s řešením dispozice bytu. Interiér si přejí mít zařízený zajímavě a originálně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kubakubikula

Kde je proboha nějaký úložný prostor???

My ač jsme tedy pouze dva, potřebujeme opradu alespoň několik úložných prostorů, které tady absolutně postrádám... pokud třetí pokoj neslouží jako skladiště...:-/

0/0
6.10.2008 15:42

Monstrum Anonymič Anonymov

Zase se bouraly stěny ?

Jasně že ano, že se vůbec ptám ..;-D

0/0
6.9.2008 14:19

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Zase se bouraly stěny ?

Jasně kuchyňoobývák .:-)

0/0
6.9.2008 14:36

TKC

Tak nevím, jestli koukám na stejný byt jako někteří z vás..?

Autor projektu v rámci ozvláštnění půdorysů bytů navrhl rozličné hexagony avšak místy hůř osvětlitelné. Byl si evidentně vědom toho, že zadní část obýváku bude tmavá, a proto navrhl ty posuvné prosvětlovací dveře mezi obývákem a ložnicí. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o byt pro 2 osoby, které si jej mohou dovolit a že ta mrňavá místnost hned u vchodu je vlastně pracovna. Byty pro vícečlenné rodiny mívají už dnes alespoň jedno WC navíc... Ale pro 2 lidi to je byt pěkný a účelně řešený. Včetně k.k. 11m2, který lze i oddělit, když někdo preferuje samostatnou kuchyň. Ta chodba tam není samoúčelná, její zadní část má sloužit jako šatna (viz prostor na vestavěnou skříň naproti koupelně).

Píšete tu, že to není byt pro rodinu s dětmi, ale to myslím ani nikdo netvrdí, to si jen sami domýšlíte. Jak ale víte, že zmíněným manželům není třeba 50 let?

Proto bych majitelům zásahy do dispozice spíš rozmlouvala, nejvýš bych navrhla velkou šatnu mezi obývákem a ložnicí a koupelnu zvětšila o komoru.

0/0
5.9.2008 22:45

made.in.panelak

Chudák naše Máňa - vona renovovala

..tu rekonstrukci si vobjednala jedna naše ženská z paneláku ze třetího patra...prej, když si v obchoďáku koupí dvě dřevotřískový skříně u Mlejnkový, tak ji zdlouhý chvíle navrhne jako bonus ten byt a ještě ho ukáže v renomovaným idnes...naše Máňa si fak ty skříně koupila, loni na podzim, - ba začala renovovat dále i ten byt podle Mlejnkový...jenže to neměla dělat, Máňa dnes nějak divně cuká hlavou, ohlíží se stálé kolem, čurá do vejtahu, no nějak se po tý rekonstrukci změnila, totálně, je bázlivá a nějaká divná, i její pes stále škrabe na dveře a utíká z toho bytu....tak fak nevím

0/0
5.9.2008 17:30

bambus_trambus

průchozí koupelna

Teď jsem si teprve všiml té průchozí koupelny. Ví vůbec Katka že je to proti normě?

0/0
5.9.2008 11:54

Radek0075

Re: průchozí koupelna

Nejen že to je proti normám (i když u Kachny v paneláku je to taky tak), ale hlavně nechápu účel něčeho takového.

0/0
5.9.2008 12:04

vasek001

Re: průchozí koupelna

Ja mam takovy dojem ,ze takovou pruchozi koupelnu jsem videl tady v tajkove te divne vile ve tvatu krystalu, ze by to trochu okopirovala? ;)

Jinak nechapu treba jak ti lide mohli dopustit aby obetovali kus prostoru ktery zabira ta zdvojena zed ...nejak nechapu smysl.....

0/0
5.9.2008 14:11

karlak

Re: průchozí koupelna

Muzu se zeptat, ktera ze norma zakazuje pruchozi koupelnu tak, jak ji Kacka navrhla ? Prosim o presnou citaci nebo uvedeni cisla normy a odstavce, kde je to uvedeno. Diky.

0/0
5.9.2008 17:24

leather-man

Re: Re: průchozí koupelna

hygiena a zdravý rozum, Kačenko. ;-D

0/0
5.9.2008 21:41

karlak

Re: Re: Re: průchozí koupelna

Máte problém s pochopením psaného textu ? Takže ještě jednou a pomaleji, která norma zakazuje použití daného řešení ? Prosim citaci s uvedenim cisla normy - a neplácejte do větru něco o hygieně, když to nevíte.

PS : Nesnažím se obhajovat toto řešení. Zdravý rozum mám.  

0/0
5.9.2008 22:04

leather-man

Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

viz výše.

Vy nemáte Google nebo jiný vyhledávač, když svým dotazem obtěžujete? 8-o

0/0
6.9.2008 18:16

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Alealeale... tak ona nám žádná taková norma neexistuje! To je ale překvapení! ;-D

0/0
6.9.2008 18:35

karlak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

No..náš pan znalec bambus se tu snaží ohánět normami, o jejímž obsahu nemá ani páru a ještě si tu dovolí ostatní z neznalosti obvniňovat. Tak se po tomto fiasku třeba přístě chytne za nos a podobné nesmyslné příspěvky si nechá od cesty.

0/0
6.9.2008 20:11

bambus_trambus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Milá Kačeno Mlejnková ( jediný koho jsem obvinil z neznalosti normy je

Kačena Mlejnková) jestliže si troufáte tvrdit, že já nemám páru o

obsahu norem, zajisté tedy vy sama příslušné normy znáte. Není tedy

potřeba citovat jednotlvé odstavce napřkad normy ČSN 73 43 01 (Navrhování bytových staveb) nebo třebas ČSN 73 41 08 (Šatny umývárny a záchody) Nebo také příslušné hygienické prováděcí předpisy jejich čísla nevím z hlavy a nechce se mi je kvůli trapné matlalce která nezná základní normy a předpisy hledat.  Za nos by se měl chytat spíš člověk který vůbec nic neví o normách a přesto si dovolí ztrapňovat se na diskuzích předstíráním jejich znalostí.

0/0
7.9.2008 10:28

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Tak tak... a kdopak to tady byl? Kdopak se tu ztrapňuje "přestíráním znalostí norem", o kterých přitom neví nic víc, než že "není třeba citovat"????

0/0
7.9.2008 11:59

bambus_trambus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Napsal jsem číslo normy. Kdo ji má, ať si ji přečte ( pokud ji nezná ). Kdo ji nemá, ať o ní nemluví ( protože ji nezná ). Koupelna je jednoznačně proti normě ať si říká kdo chce co chce a celý byt jako takový nejspíš taky. I když z dispozice není patrná orientace ke světovým stranám, je vysoce pravděpodobné, že byt nevyhoví normě o proslunění. I naprostého laika napadne, že čtyři okna na jeden stometrový byt jsou docela málo.

0/0
7.9.2008 13:18

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Jo. Číslo normy zrušené před lety... :-)

0/0
7.9.2008 14:19

bambus_trambus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupeln

Vidím, že slečna je opravdu znalec.

0/0
7.9.2008 15:24

Corsini-1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Průchozí koupelna je natolik kolosální krávovina, že něco takového nikoho v normě zakazovat nenapadlo. Dle normy nesmí být průchozí za jistých dalších podmínek pouze ložnice - o koupelně jsem nic takového nenašel.

Mimochodem - ČSN 73 4301 se jmenuje Obytné budovy.

0/0
7.9.2008 14:29

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

No, v těchto podmínkách to krávovina je. Ale byla jsem na návštěvě u známých, co měli koupelnu (resp. jednu z koupelen) vsunutou mezi dvě ložnice, aby byla přístupná přímo a ne přes chodbu. Takže vlastně byla průchozí nejen ta koupelna, ale i obě ložnice - a v kombinaci s celým začleněním a vybavením to bylo zcela geniální uspořádání.

0/0
7.9.2008 14:55

karlak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

"Normy dnes projektantům moc neříkají - viz Kačenčina průchozí koupelna."

Tolik váš příspěvek z diskuze, máte asi hodně špatnou paměť, když tvrdíte, že jste nikho jiného z neznalosti neobvinil. 

Nicméně jak už psal/a přispěvovatel nade mnou, nejenže neznáte název citované normy, ale navíc v ní o průchozí koupelně nic není. Stavte se, půjčím Vám ji, abyste se nečemu přiučil. Ale jinak vařit z vody a mlžit Vám jde perfektně, to jo, nežívíte se jako podomní prodavač ? ;-D

0/0
7.9.2008 22:38

karlak

Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Vy nevíte, že ČSN nejsou k dispozici na internetu, ale že si je musíte objednat a zaplatit ? Tak si jděte hledat něco na ten svůj Google, bude to lepší a užitečnejší než se tu obtěžovat s psaním příspěvků.Rv

0/0
6.9.2008 20:20

q33ny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: průchozí koupelna

Jeden kus normy něco přes třista korun a opovažte se jej kopírovat..přijdou čerti.

Na googlu normy nejsou, takže až zas tady někdo bude trapně odkazovat na google, což je oblíbený diskuzní nešvar (pak by teda žádná diskuze nemusela existovat), měl by to zkusit sám najít..Rv

0/0
7.9.2008 10:41

Pedro_Alfred

Nešťastně zvolená rekonstrukce.

Ano, souhlasím dá se říci ze všemi. 100 metrový byt se naráz opticky zmenší, jestliže bude každý pokoj barevně stejný.  Byt působí nudně, fádně. Na první dojem na mě byt nepůsobí ani trošku útulně.

Rv

0/0
5.9.2008 11:52

Corsini-1

Průchozí koupelna?

To v ní bude centrální zamykání dveří? Teda alespoň těch, které jsou přímo u vstupních dveří do bytu.

0/0
5.9.2008 11:25

Radek0075

To by mě zajímalo,

kolik dalo práce přemluvit kachnu, aby nebylo WC součástí koupelny a zůstalo samostatné:-P

0/0
5.9.2008 11:12

Hanyz01

Co??

Průchozí koupelna? Pojatá jako uzoučká nudle s volným prostorem v nejširším místě necelý metr (jestli teda dobře vidím na ty koty)... ??

Navíc souhlas s předchozími přispěvateli - přijde mi tam málo oken (ale s tím asi moc dělat nešlo).

0/0
5.9.2008 10:22

oId fashioned Vince III..

velmi originální a efektní

je ovšem voda v umyvadlechR^R^

0/0
5.9.2008 8:55

paskudilek

Re: velmi originální a efektní

;-D;-D

0/0
5.9.2008 9:52

oId fashioned Vince III..

ano, jistě, samozřejmě,

kdo chce mít něco "zařízený zajímavě a originálně", tak se zcela jistě obrátí na proslulou  dekoratérku čekáren v krematoriích - naši nepřekonatelnou Kachnu:-)R^

0/0
5.9.2008 8:52

paskudilek

Re: ano, jistě, samozřejmě,

Jo, pak se na ni obrátí, jak zařídit dětský pro dvě děti na ploše 11m2.

0/0
5.9.2008 9:53

eizoeizo

Re: Re: ano, jistě, samozřejmě,

Podle mojí teorie je to docela šikovný kumbálek na bordel, kola, úklidové pomůcky apod. Mlejnková žádné potomky nezmiňuje, ne? - čtyřmi židlemi se od ní zmást nenechám. ;-)

0/0
5.9.2008 14:10

vasek001

Re: Re: Re: ano, jistě, samozřejmě,

Ja myslim ze jeste by se dal vyuzit ten prostor mezi dvema stenami mezi obyvakem a satnou. Kdyz se pootoci riditka dala by se tam zasunout mozna i dve kola, a nebo by to mohli pouzivat jako odkladiste rozlozenych kartonovych krabic od elektrospotrebicu ;-);-D

0/0
5.9.2008 14:26

almanach

Re: Re: Re: Re: ano, jistě, samozřejmě,

hoj vašku to u tebe nejde co?;-D

0/0
5.9.2008 17:18

vasek001

Re: Re: Re: Re: Re: ano, jistě, samozřejmě,

Nejde, no . Bohuzel se mi to tam nevejde ;-)

0/0
6.9.2008 10:27

zly.previt

himlhergot

sto metrů to má a žádná pořádná kuchyň!

0/0
5.9.2008 8:26

bambus_trambus

To je hnusný byt

Škaredý neustavitelný byt bez oken. Rekonstrukci nekomentuju, to je podle vkusu každého soudruha, že. Ale ten byt sám o sobě je tragédie. Kam na takové perly dnešní architekti chodí to opravdu nevím.

0/0
5.9.2008 7:07

eizoeizo

Re: To je hnusný byt

Ten byt je rekonstrukce, takže to byli tehdejší architekti. :-) A mně se docela líbí. (Teď nemluvím o odrazech temné duše Mlejnkové)

0/0
5.9.2008 7:31

bambus_trambus

Re: Re: To je hnusný byt

Ten byt je rekonstrukce pět let staré novostavby. A je pěkně nechutný. Ve stometrovém bytě jsou čtyři!!! maličká okna a celá dispozice je funkčně naprosto strašlivá.

0/0
5.9.2008 7:35

chrobaktruhlik

Re: Re: Re: To je hnusný byt

ano půdorys - 100m2 děs,běs

0/0
5.9.2008 9:39

paskudilek

Re: To je hnusný byt

Jj, nejlepší je pokojíček 3*3,7m a vstupní chodba bez odkládacího místa. Škoda, že tam není severka. Je to kobka pro krtky.

0/0
5.9.2008 9:51

Corsini-1

Re: Re: To je hnusný byt

Ten pokoj je opravdu úlet - normové minimum pro ložnici se dvěmi lůžky je 12 m2. Ten, kdo to původně navrhoval, byl nějak momentálně duševně zaneprázdněn. Do 100 metrového bytu nedostat dvě ložnice, které mají alespoň těch 12 m2, to už musí být talent.

0/0
5.9.2008 11:29

bambus_trambus

Re: Re: Re: To je hnusný byt

Normy dnes projektantům moc neříkají - viz Kačenčina průchozí koupelna.

0/0
5.9.2008 12:05

ZIIZ

PRVNÍ!

:-P          :-P          :-P          :-P          :-P          :-P          :-P          :-P          :-P         

0/0
5.9.2008 2:09

utena

Re: PRVNÍ!

first get... take retro, to som uz davno nevidela =)

0/0
5.9.2008 9:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.