Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak nejlépe rozzlobit partnera? Někdy stačí spojit kuchyni s obývákem

Je to velký trend: kuchyně spojená s obývákem. Někteří ovšem jen při vyslovení této věty nebo pohledu na toto řešení reagují jako býk na rudou muletu. Takhle ne! Argumentují hlukem i odérem z vaření. Oponenti zdůrazňují možnost kontaktu celé rodiny. Kdo má pravdu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

starej pardal

se na me nezlobte, ale

s tema kecama se jdete bodnout, ze se vas odpurci zkolektivizovany kuchyne s obyvakem snazej presvedcovat a prehlasovat.

proste kazdej jak mu to vyhovuje a lidi co maj zkusenosti s obojim bydlenim maji casto ustalenej nazor.

spis se mi zda, ze nekdo si nemuze dovolit zaplatit poradnej byt, a tak z nouze ctnost chvali to, co ma. zuby nehty se tu bude obhajovat pritomnost kuchynskejch spotrebicu v obyvaku, hned vedle knihovny a hifi aparatury, pracky a lednice... se jdete (Y) a priznejte si ze proste na lepsi nemate, kecy o sdruzenych rodinach si mile damy nechte pro zavistivy kamaradky

0/0
4.9.2008 10:27

Anna Rakouská

Re: se na me nezlobte, ale

No jo, ale když chcete třebas nový byt, tak oddělených kuchyní je méně než šafránu a ještě u bytů hodně velikých, což může být zbytečné. Mé neteři se oddělená kuchyně v novém sice povedla, ale musí se jít přes obývák. Z  předsíňky by se  prorazit dveře daly, ale  ani se pak  neotočíte. Mne se pořád nejvíce zamlouvají byty ze 30. let, kde byly komory+pokojíky pro služku. Ono i některý novější panel jde, jsou tam kuchyně 12-14 metrů, nejmeší ložnice skoro 13.  Na samostatnou kuchyň byla dokonce u větších bytů nějaká norma, ale to asi holt bylo špatně.Ono máte pravdu v tom, že žití se vším všudy v jedné "seknici" bylo charakteristikou chudoby.

0/0
4.9.2008 12:03

starej pardal

Re: Re: se na me nezlobte, ale

taky to tak vidim.

a 2+kk je vlastne obytna seknice plus detsky pokojicek. taky znak chudoby. jenom dneska si lidi hrajou radi na to co nejsou a snazej to nejak vokecat

jinak krome takovych, a krome chorobne odstrcenejch radobyhospodynek co je jim zatezko odejit na pet minut aby udelaly navsteve kafe (co kdyby je nekdo pomlouval, kdyz jsou pryc) nevidim nikoho, komu by se praxe lednice vedle knihovny zamlouvala.

0/0
4.9.2008 14:10

IfčaX

Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Správně! Nejen otroci debiloskopu neschopní inteligentní konverzace. Taky socky a chorobně odstrčené rádobyhospodyňky! Tyhle argumenty tu, myslím, k dovedení tématu k dokonalosti přesně chyběly! ;-D

0/0
4.9.2008 15:44

starej pardal

Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

citis se byti dokonale vystihnuta? potrefena, nebo husa? ;-D

0/0
4.9.2008 15:55

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Víš, starej pardále, my bydlíme ve starším domku, a první, co jsme udělali, bylo vybourání příčky mezi kuchyní a obývákem. Stereo, televize a spol., to je jen otázka dobré vzduchotechniky a tak. Máme v přízemí prakticky jeden propojený obytný prostor, včetně schodišztě, a je to super řešení. Rodina je pořád pohromadě, při vaření se dá sledovat bedna, nebo kecat s kýmkoli, kdo je doma, talíře s jídlem se podávají přes bar na stůl... Ať sui to každý zařídí, jak chce, nikomu do toho nekecám, ale odbýt celou věc tím, že je to řešení jen pro ty, kteří nemají na pořádný byt, je laciné a hloupé.

0/0
4.9.2008 16:39

starej pardal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

jojo.. mit schodiste v obyvaku je vytecna vec... to je mozna este lepsi nez mit tam lednici a pracku :-)

0/0
4.9.2008 16:45

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Nemám schodiště v obýváku, draku. Mám prostě v přízemí jeden velký obytný prostor, který je zcela souvislý. Nedělá to problémy nikomu, naopak. Ale opakuji, to je kvěc každého člověka (nebo rodiny). Jsou baráky, které téměř postrádají stěny a dveře, a přitom jsou k bydlení perfektní. Ovšem pokud nechceš rozumět, tak to napiš, přestanu se nesmyslně angažovat.

0/0
4.9.2008 17:09

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Nechci být indiskrétní a rýpavá už vůvec ne, ale kde se dají v takto uspořádaném domě např. vyčistit boty? Mně se to u linky nebo televize přece jenon  nezdá, ale budiž- i to může třeba vyhovovat

0/0
5.9.2008 20:15

NNP

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Máme prostornou předsíň, rozdělenou příčkou s dveřmi na vstupní (a čistící) část a část, kde je pracovní kout a vstupy do místností. Oddělovali jsme zejména proto, aby do bytu netáhl chlad z chodby a tato část rekonstrukce byla dobré řešení (narozdíl od spojení kuchyně s obývákem).

0/0
6.9.2008 9:16

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Boty se dají vyčistit například v předsíni, nepamatuji se navíc, že bych někdy čistil boty v kuchyni. Nucméně nevyjádřil jsem se úplně přesně. V přízemí JSOU prostory, které jsou oddělené, například ložnice, sušárna a vstup do sklepa... Nicméně obývák, kuchyně, hala a schodiště jsou společným prostorem, který nám umožňuje žít s našimi třemi dětmi (20,18 a 14) spolu, ne vedle sebe.:-)

0/0
8.9.2008 10:34

Charlie63

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Aha, tak to společné žití už před časem přivedli k dokonalosti v Číně. Na veřejných záchodcích mají také jeden veliký společný prostor, v něm řadu děr v podlaze, nad nimi dřepí ti, kteří právě konají potřebu a před těmi zase stojí fronta těch, kteří se už nemohou dočkat, až se některá díra uvolní. To je společné žití!:-)

0/0
9.9.2008 10:21

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Ach tak... to jako vtip.8-o

0/0
10.9.2008 14:47

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Jojo... jedna charakteristika výstižnější než druhá! Pán (paní) je očividně znalec....

0/0
4.9.2008 17:12

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

no, no to kukátko do světa historie bydlení Vás nějak irituje.

0/0
5.9.2008 20:19

Anna Rakouská

Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

no, mzslím, že u 2+kk se snad s dětmi nepočítá, to by mělo být startovací a na stará kolena.R^

0/0
5.9.2008 20:17

NNP

Re: Re: Re: Re: se na me nezlobte, ale

Mělo by to tak být:-) ale to víme až teď po pár letech. Neuvědomovali jsme si dopady na soukromí, podařilo se nám sehnat mnohem větší byt, který rekonstrujeme a brzy se budeme stěhovat:-)

0/0
6.9.2008 9:22

karlak

A vida

Tak přece se diskuze rozjela, rodiny s odlišným životním stylem se snaží navzájem přesvědčit o výhodnosti toho svého řešení(zastánci oddělených prostor jednoznačně v této snaze vítězí). Do toho nám ještě paní kultivovaná začne radit, jak se kdo má chovat,aby byl dostatečně na úrovni.

A pak se divte, že sem tyhle články bude iDnes cpát každý týden.

0/0
3.9.2008 19:02

Anna Rakouská

Re: A vida

Nemylte se, neradím, jen jsem chtěla ukázat, že oddělený obývací pokoj využívat lze. Můj odpor ke spojení je silně podepřen nejen názorem na bydlení (to je o té kultivovanosti), ale i vlastní zkušeností, kdy jako pro jedince  z Prahy nebyla dříve šance získat vlastní byt. Bydleli jsme u rodičů, kde se obývák ocitl v bývalé obývací kuchyni a kk v nejbližší části předsíně (ještě i s oknem)-typické propojení, takže vím o čem mluvím, ale nebylo zbytí. Ať si pro mne a za mne doma dělá co chce, ale štve mě velice, že v novostavbách není na výběr-šetří se místem a kk vnucují všude i v tzv.přepychových bytech.A více kultury ve všem, věřte mi, neškodí. 

0/0
3.9.2008 21:31

karlak

Re: Re: A vida

Musim se omluvit, pokud jste si část toho příspěvku vztáhla na sebe, to moje rejpnutí směřovalo na naší paní čokoládovou, ne na Vás.

0/0
3.9.2008 21:57

Madietta

Re: A vida

Nerozumím tomu, že zastánci oddělených prostor vítězí. Že jich je víc? No asi ano, a myslíte, že mě to přesvědčí, abych si nechala postavit zeď mezi kuchyní a obývákem?  Ze svého okolí to znám tak půl napůl a prostě jak to kdo má, tak to má. Já jsem psala, že jsme vyzkoušeli obě varianty a pak jsme dobrovolně zvolili tu sloučenou - a měli jsme na výběr, v naší novostavbě nabízeli "+1" i "+kk" ;-)

Jen mi, popravdě, nějak uniká, proč je to téma tak ožehavé, a proč, když napíšu, jak to vyhovuje mně, dostane se mi reakce "no to snad nemyslíte vážně"... 8-o

0/0
3.9.2008 21:46

karlak

Re: Re: A vida

Zastánci oddělených prostor vítězí ve smyslu, že právě oni mají větší potřebu ostatní přesvědčovat o své pravdě.

K tomu druhému odstavci bych dodal : Vítejte na diskuzi iDnes. Dalším červeným hadrem pro místní býky jsou spojené koupelny se záchodem a pak taky dřevostavby. Co na tom, že jste si to vybrala a že Vám to vyhovuje, prostě je to špatně a basta .

0/0
3.9.2008 22:04

Anna Rakouská

Re: Re: Re: A vida

Mezi námi je to také o módě, ono se staví kk, tak je to asi dobře, a když už jsem tomu podlehl, tak si to přece nebudu hanět, i když někde v koutečku.....hlodá...znám dvě dámy jednu mladou jednu středního věku-měly propojeno -oh jaké úžasné-nyní se povedly jiné byty, resp domek a najednou-odděleno - "no to je úplně něco jiného-když chci otevřu velké spojovací dveře, ať si dítko běhá jak chce, když vařím zavřu a pohoda" a minulé propojení vidí jako z nouze cnost. Myslím, že leckdo ze skalních zastánců propojení také tak časem skončí. K těm koupelnám-umyvadlo od WC má být nejméně 2 metry a druhé samostatné WC. Jinak jedno společné má být pouze pro 1-2 osoby v bytě, tj nejvýše dvougarsonka.

0/0
3.9.2008 22:30

karlak

Re: Re: Re: Re: A vida

Mně nejde o to, co říká norma na minimální počet záchodových mís dle počtu obytných místností a možnosti jejich umístění, to znám, ale i když je představované řešení v jejím souladu, stejně se vždycky vyrojí spousta lidí, kteří mají potřebu kázat o tom, že takhle to být nemůže navzdory tomu, že to dotyčným osobám vyhovuje. A to je to, co mi vadí.  

PS: Možná jsem někdy nedával pozor ve škole, ale odkdy musí být umyvadlo 2m od WC ? :-)

0/0
3.9.2008 23:49

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: Re: A vida

To není ze školy, ale z článku hygieničky v časopise o bydlení-přesnou citaci nejsem schopná dát-neskladuji to. Zda je to oficiální předpis si netroufám tvrdit, ale měření ukázala, že je to bezpečná vzdálenost, aby na zubních kartáčcích nebyla nežádoucí rezidua, i v případě úzkostlivé hygieny kolem WC. Vyhovovat tomu bude asi jen málo případů-viděla jsem i ve veliké koupelně umyvadla hned vedle, ale hlavně, že byla dvě (což mi připomíná společnou umývárnu kdysi na pionýráku). Ale hodina se nachýlila,teď už dobrou.

0/0
4.9.2008 0:54

karlak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vida

Samozřejmě, že nic takového oficiálně není, proto jsem šťoural a ironicky se na to ptal. Taktéž přeju dobrou noc. 

0/0
4.9.2008 1:33

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vida

Předpis nepředpis, vypadá to rozumně. Já ale stejně freferuji oddělenost i zde, s tím, že na WC je menší umyvadélko.

0/0
4.9.2008 11:51

IfčaX

Re: Re: Re: Re: A vida

Tohle je, myslím, naprosto ideální řešení. Dvě samostatné místnosti oddělené velkými spojovacími dveřmi...

0/0
4.9.2008 13:42

belgian chocolate

Re: Re: Re: Re: Re: A vida

my máme mezi záchodem a koupelnou dveře malé a nedovedu si představit, nač bychom potřebovali větší

0/0
9.9.2008 10:27

IfčaX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vida

Jak jste do diskuze o spojování kuchyně s obývákem zase zvládla nacpat váš hajzlík?

0/0
10.9.2008 16:20

belgian chocolate

ještě k těm návštěvám

pokud přijde návštěva jenom za jedním z partnerů, je oddělená kuchyň obzvlášť ceněna. obývákokuchyň je vhodná pouze v případě, že v domě existuje ještě další obytná místnost (druhý obývák, knihovna...).

0/0
3.9.2008 11:45

Hucul

Re: ještě k těm návštěvám

Nevim, jak vy, ale my nepotrebujeme oddelene navstevy ani oddelene loznice. Asi jste v tom vztahu dal. :o)

0/0
3.9.2008 12:11

CarolinaC

Re: Re: ještě k těm návštěvám

no já nevím, ale my oddělené návštěvy máme: tuhle za mnou přišla kámoška prodiskutovat, jak si má dát ušít šaty na svatbu své dcery, a představte si, že manžela to, hajzla, nezajímalo

0/0
3.9.2008 13:34

belgian chocolate

Re: Re: Re: ještě k těm návštěvám

za tím mým tuhle přišli kámoši a do zblbnutí nacvičovali nějakou muziku. no a já jsem taková mrcha, že jsem u toho taky nemusela být.

0/0
3.9.2008 15:14

IfčaX

Re: Re: Re: Re: ještě k těm návštěvám

Takže - jestli to správně chápu - jste se po příchodu kámošů zvedla z obýváku a disciplinovaně se uklidila do kuchyně?

0/0
3.9.2008 16:05

CarolinaC

Re: Re: Re: Re: Re: ještě k těm návštěvám

nevím jak u Čokoládů, ale u nás to bylo tak, že manžel se zvedl  z kuchyně  a disciplinovaně se uklidil do obýváku

0/0
3.9.2008 16:08

belgian chocolate

Re: Re: Re: Re: Re: ještě k těm návštěvám

ne, oni fidlali v kuchyni a já jsem šla do knihovny, odkud jsem později plynule přešla do ložnice.

0/0
3.9.2008 17:01

belgian chocolate

Re: Re: ještě k těm návštěvám

to není otázka délky vztahu, nýbrž kultivovanosti - například už od začátku spolu při jídle konverzujeme namísto čučení na debiloskop, jak činíte vy

0/0
3.9.2008 14:04

Anuta

Mám špatnou zkušenost

se spojeným obývákem a kuchyní, a když bych se ještě někdy stěhovala, tak jedině do bytu s oddělenou kuchyní. Kuchyň v obýváku prostě ruší. Nejenom že když někdo kouká na TV, tak mu rachocení nádobí při vaření nebo chod myčky, mixéru, robota apod. vadí, ale ještě ke všemu je to vaření, smažení apod. v obýváku potom cítit a ani moderní digestoř to úplně neodstraní. Můžete samozřejmě vyvětrat, ale zkuste si větrat k obědu, když je venku - 10. Musíte mít kuchyň pořád perfektně uklizenou, protože kdo by se chtěl dívat v obýváku na použité nádobí, to ani nemluvím o tom, když přijde návštěva a vidí vám až do dřezu a do ledničky. A to jsem osoba celkem pořádná a s myčkou se ten pořádek udržuje snadněji, ale stejně.

Ale chápu, že pro investory je tenhle trend velmi pohodlný - vykachlíkují pár metrů podlahy, udělají k němu přívod a odpad a hle, kuchyň!

0/0
3.9.2008 11:26

Madietta

Asi jsme ta správná cílová skupina na spojený prostor

Jsme rodina s dvěma prcky a oba pracujeme doma, máme tudíž samostatnou kancelář / pracovnu. V předchozím bytě jsme měli samostatný obývák a byla to opuštěná místnost, nikdo tam nepobýval. Obývací kuchyně je pro nás mnohem lepší. Televizi totiž prakticky nesledujeme, jediný, kdo ji využívá, jsou děti na koukání na pohádky, a stejně jsou u toho radši se mnou, nebo si chtějí hrát tam, kde jsem já. Mohou se tedy usadit na gauči, rozložit si tam hračky a já můžu uklízet, vařit a podobně.  Jak jsem tu pročítala diskusi, tak nejčastějším argumentem pro samostatný obývák bylo nerušené sledování televize - z toho nabývám dojmu, že jsme fakt udělali dobře, neboť kdo na televizi nikdy nekouká, tak obývák vlastně vůbec nepotřebuje ;-)

0/0
2.9.2008 23:57

CarolinaC

Re: Asi jsme ta správná cílová skupina na spojený prostor

no asi záleží fakt na rodině. Kdxž máte prcky, tak to vyhovuje. Pak už asi ne. Minulý týden jsme byli na návštěvě u známých, kteří mají krásný moderní byt, tj. kuchyňskou linku hned u sedačky. Seděli, jsme, pili, povídali. Pak přišel jeden syn z posilovny, ohřál si polívku, sněd ji, . Pak přišel další syn z rande, opět si ohřál něco k jídlu, šustil nám za zády, u obou bylo vidět, že by se nejradči najedli v klidu, aby na ně nečumělo několik lidí, mohli si mlaskat jak chtějí...... my jsme si zase chtěli drbat bez toho, aby nás poslouchali synové, kteří decentně dělali, že neposlouchají .... No, nebylo to pravé ořechové a žádná televize nehrála. .

0/0
3.9.2008 7:03

Anna Rakouská

Re: Asi jsme ta správná cílová skupina na spojený prostor

no to snad ne. My na televizi až tak moc nekoukáme a v obýváku: momentálně sedím u internetu v jednom u rohů u okna, kde mám menší pracovní kout. Hraji na piáno, čtu si, jíme občas  večeře a pokud jsme doma o víkendu tak obědváme. Chodí sem návštěvy a konečně lze sledovat i televizi. V kuchyni se vaří, snídá, často večeří, žehlí a různé drobné domácí práce. Jsme už jen dva, pokud je návštěva s mrňouskem, tak si hraje buď v hale nebo obýváku-zdá se Vám ta místnost nevyužitá? Upozorňuji, že televize není obří a z veliké sedačky jsem vyrostla cca před 20 lety, po cca 4 letech jsem ji nahradila. Variabilní křesla a stolečky jsou užitečnější.

0/0
3.9.2008 14:05

Madietta

Re: Re: Asi jsme ta správná cílová skupina na spojený prostor

Proč reagujete tak podrážděně? Psala jsem přece o situaci ve své rodině. Měli jsme oddělený obývák a byla to pustá místnost, kde se nikdo nikdy nezdržoval. Chceme prostě být všichni pohromadě. Máme velikou obývací kuchyň, skorem 50 čtverečních metrů, a vyhovuje nám to. Je možné, že za pár let to třeba vyhovovat nebude, ale to je přece individuální. Kromě toho, jak už jsem psala, my máme v bytě samostatnou, variabilně zařízenou pracovnu, takže kdo chce mít absolutní klid na práci nebo čtení nebo i poslech hudby, má k tomu možnost. Každému přece vyhovuje něco jiného, proč se hned ježit? :-)

0/0
3.9.2008 17:19

IfčaX

Re: Re: Re: Asi jsme ta správná cílová skupina na spojený prostor

Ale všimla jste si, že je to u tohoto tématu pravidlem? Zastánci spojení říkají - máme to tak, protože nám to tak vyhovuje, jelikož náš styl života je tento...

Odpůrci hlásají, že oddělení je jediná správná varianta, a když vám nevyhovuje, tak jste otrok debiloskopu, telenovel... a neumíte vést inteligentní hovor...

Ono to možná bude souviset... (aniž bych teda chtěla tohle napadání a generalizaci tak hned napodobovat)... že fakt si neumí spojené prostory představit prostě proto, že se při své netoleranci s nikým nesnesou, popř. se nesnese nikdo s ními... (Ale zrovna příspěvek Anny R. nijak agresívní nebyl, to jsou ty jinačí kalibry!)

0/0
3.9.2008 17:48

NNP

Re: Asi jsme ta správná cílová skupina na spojený prostor

Tím, jak děti rostou, vodí si domů více a více kamarádů, courají se

neustále do kuchyně pro pití... a ruší tak každého,  kdo se nachází v obývací části a je úplně jedno, co v ní dělá. Někdo povídá s návštěvou, někdo skládá puzzle, někdo čte, někdo luští křížovku a někdo kouká na telku. Kuchyňoobýváky vypadají suprově, ale ty oddělující dveře někdy fakt chybí...  Jediné plus už vidím fakt jen v uklizené kuchyni;-D

0/0
3.9.2008 17:23

Monstrum Anonymič Anonymov

Kuchyň s obývákem ?

a nechcete se radši bavit o ponožkách v sandálech ? To je taky zajímavé téma ;-D

Samozřejmě, že kuchyň má být zvlášť ! To, že to má být dohromady je jen zakrytí faktu, že ceny bytů jsou tak vysoké, že se šetří kde může....Je to vymývání mozků....

0/0
2.9.2008 15:16

Charlie63

Asi jsem exot

Tak za 15 let měli jen jeden požadavek na oddělenou kuchyň od obýváku...Začínám si připadat jako exot, ale při  způsobu života naší rodiny,si nedokážu představit společnou kuchyň a obývák.Jsme 2 dospělí a 2 malé děti, s manželkou jsme typický příklad rčení, že "protiklady se přitahují". Posloucháme jinou hudbu, na seriály se dívat nemusím. Když se děti dívají na své filmy, nerušíme je smažením, ventilátorem, mytím nádobí a puštěnou hudbou - a ony neruší nás už storát ohranou Zemí dinosaurů... Už jenom když jeden u televize žehlí ( a žehlí se téměř obden), tak ten druhý z toho filmu moc nemá...Máme stůl v kuchyni i v obýváku- můžeme společně jíst dle nálady, pokud se pohádáme, můžu si pracovat v kuchyni na PC, máme od sebe chvilku pokoj, dokud nás to nepřejde. No, ale jak tak vidím, ostatní rodiny v republice si žijí svou všeobjímající láskou, neustále spolu, co dělá žena, to muže stále zajímá, když si děti pouštějí Dádu,začne s nimi maminka nadšeně tancovat a hlavně-nikdy se nehádají!

0/0
2.9.2008 12:52

LechTP

Re: Asi jsem exot

R^ vidím to naprosto stejně!

0/0
2.9.2008 13:02

yrral

Re: Asi jsem exot

"...  při způsobu života naší rodiny ..." A o tom to je. Ještě bych doplnil  "o velikosti bytu/domu"

My jsme dva dospělí, dvě malé děti a nedokážu si představit oddělený obývák od kuchyně. Pravda, máme dům, kde kuchyň je za rohem, přes jídelní kout, ale přesto je to jeden prostor. Možná nám to vyhovuje proto, že TV pro nás není modla a i při sledování TV mě činnost v kucghyni neruší. Obývák slouží spíš jako herna. Pokud chce mít někdo opravdu klid, tak může jít do svého pokoje či do pracovny.

0/0
2.9.2008 13:27

Charlie63

Re: Re: Asi jsem exot

To je naprosto v pořádku, máte rodinný dům, zřejmě dostatečně prostorný pro všechny, kdykoliv můžete vyběhnout na zahradu. Připadám si jako exot proto, že o společném prostoru básní i lidé, kteří bydlí v paneláku jako já a mají podobný styl života. Ona větička: "Za 15 let..." v podstatě dokládá moje osobní zkušenosti. Protože spousta lidí přijde někam na návštevu, tam vidí něco pro ně neobvyklého a jsou z toho nadšeni, ale už si neuvědomí, že oni žijí v jiných podmínkách. Jen básní o tom, jak se tam skvěle přijímají návštěvy, akorát si jaksi nespočítají, že oni sami mají 4 návštevy do roka a mezi tím žijí ten svůj normální život.

0/0
2.9.2008 14:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.