Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o centimetry aneb chytré řešení miniaturního dětského pokoje

Čtenářka by potřebovala poradit s radikální proměnou dětského pokoje pro své dva syny ve věku tři a jedenáct let. Do pokojíčku by chtěla umístit malou televizi a DVD tak, aby se starší syn mohl dívat z postele a přitom nerušil mladšího při spaní. Nebrání se opětovnému použití paland.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Koala11

haha

haha něco lepšího nemáte?

0/0
6.6.2008 17:32

oId fashioned Vince III..

tyto kachní strašlivosti

nesežere ani ukrajinskej ilegální zedník...dětestim konečně doprdeleRvRvRv

0/0
6.6.2008 17:14

Monstrum Anonymič Anonymov

Už se něco bouralo ? Už se něco bouralo ?

řekněte mi až se zase začne bourat

:-P

0/0
6.6.2008 15:40

oId fashioned Vince III..

Re: Už se něco bouralo ? Už se něco bouralo ?

Kachna bourala hlavou do zdi, jinak nic...

0/0
6.6.2008 17:15

hermína

televize

Tak jsem přemýšlela, co jsem po večerech v dětství a dospívání dělala. Rodiče mi televizi (večer, o víkendu) regulovali sic! až do dospělosti.

Pokud jsem se směla dívat (přírodopisný dokument, pohádka, film schválený otcem), dívala jsem se s nimi. Bez diskuze, to je výchovnější, měli kontrolu.

Jinak jsem (různě dle věku): byla na zahradě do večera, četla knížky, poslouchala muziku nebo rádio (ze začátku s rodiči), psala dopisy, kreslila, doháněla školu, uspávala morče :-), četla holčičí časopisy, lepila výstřižky a snila o klucích.  Překládala písničky oblíbených kapel z angličtiny. Také jsme občas měli návštěvu, oslavu, byli jsem u babičky nebo na výletě, v kině, na koncertě, hráli společenské hry (s rodiči). Později jsem asi  i hrála počítačové hry - pravda primitivní a opět pod rodičovskou kontrolou.

V jakémkoli článku o poruchách spánku se dočtete, že televize (světlo, hluk, střídání obrazů, el. smog) do ložnice nepatří.

0/0
6.6.2008 15:09

volic_plukovnik

Re: televize

A víte, že vám to i věřím ;-D;-D

0/0
6.6.2008 15:14

eizoeizo

Re: televize

Nojo, takhle to je víceméně snad u každého dítěte, tedy když nezohledňujeme poněkud sociálně se vymykající (v obou směrech) občany.

0/0
6.6.2008 17:32

Kachnicka21

úlet?

Tenhle požadavek mi přijde jako totální úlet - kdybych já byla v pokoji a chtěla spát, zatímco by se jiný díval na TV, neusnula bych ani omylem, a pokud ano, stejně bych se každou chvíli budila. Jak kvalitní může mít ten malý spánek, když mu hraje televize a bliká na celý pokoj?8-o Já osobně, pokud je třeba to řešit televizí, a ne knihou (i když i u čtení se musí svítit), proč se prostě nemůže jít dívat k rodičům do ložnice, zatímco rodiče jsou v obýváku, resp. obráceně? Vím, že TV do ložnice nepatří, ale do pokojíčku patří podle mě ještě mnohem méně.

0/0
6.6.2008 13:43

belgian chocolate

vlastní zkušenost

nutit děti s tak velkým věkovým rozdílem bydlet v jednom pokoji je týrání - problém s různou dobou uléhání ku spánku je jen začátek. co třeba když si starší rozloží učení a mladší mu do toho začne čmárat pastelkama, nebo když se starší potřebuje učit a mladší ho vyrušuje? a to vůbec nemluvím o tom, když za jedním nebo druhým přijde kamarád...

0/0
6.6.2008 12:43

avlyslakecod

Re: vlastní zkušenost

Jinými slovy, lidi by měli mít jenom tolik dětí, kolik pro ně mají ve svém bytě volných pokojů.

0/0
6.6.2008 13:20

Bodie8

Re: Re: vlastní zkušenost

R^:-)

A teď si představte, že mezi námi žijí lidé, kteří nemají vlastní dům. Dokonce nemají ani vlastní byt. To koukáte. A to ještě není všechno. Oni dokonce mají tak málo peněz, že mají jen na činži garsoniéry. Ano, i takoví lidé mezi námi žijí. Říkáte, že je takových kolem vás více? Asi to bude tím, že je to vzhledem k ceně bydlení celkem normální stav. Tedy takoví lidé nemůžou mít děti...vždyť by to bylo týrání!

0/0
6.6.2008 14:12

TKC

Re: Re: Re: vlastní zkušenost

A jak a z čeho by ty děti uživili, když jsou na tom ta špatně?

0/0
6.6.2008 14:35

Bodie8

Re: Re: Re: Re: vlastní zkušenost

To je tak. On má 13 tisíc čistého. Ona na mateřské 7.500. Dohromady 20.500. Za garsoniéru platí 8.000. Na živobytí zůstane 12.500. Což jim stačí a uživí i obě dvě děti. Kdyby ale platili nájem 10.000, tak už se dostanou do finančních potíží.

0/0
6.6.2008 14:51

belgian chocolate

tak ať madame jde pracovat

0/0
6.6.2008 15:41

avlyslakecod

Re: tak ať madame jde pracovat

Péče o děti je holt flákačka. A až půjde madame do práce, tak se jí o dětičky jistě postaráte.

0/0
6.6.2008 19:02

belgian chocolate

jedenáctiletý je ve škole

a tříletý může do školky

0/0
7.6.2008 9:18

starej pardal

Re: jedenáctiletý je ve škole

na celej den a zadarmo? :-)

0/0
7.6.2008 12:24

avlyslakecod

Re: jedenáctiletý je ve škole

Ono je to asi tak. Tady nejde o tu rodinu z článku, kde jsou děti ve věku 3 a 11 let. Bodie 8 neříká, jak staré děti jsou v té rodině, co nemá ani pokoj pro děti. Třeba madame ještě kojí. A naopak ta madame, co má kluky 3 a 11 let, možná do práce chodí.

0/0
8.6.2008 13:38

volic_plukovnik

Re: Re: vlastní zkušenost

V Rakousku platí: lidi by měli mít tolik dětí, kolik pro ně mají sklepů :-)

0/0
6.6.2008 15:15

belgian chocolate

při menším věkovém rozdílu to tolik nevadí

ale 8 let je půl generace, a nutně se budou navzájem rušit

0/0
6.6.2008 15:40

starej pardal

chelo by to digestor

taky bych tam dal digestor, aby ten velkej nerusil toho malyho az tam bude kourit...

0/0
6.6.2008 12:37

eizoeizo

Re: chelo by to digestor

;-DR^

0/0
6.6.2008 12:48

TKC

Re: Re: chelo by to digestor

R^

0/0
6.6.2008 14:35

lepidlo999

Re: chelo by to digestor

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.6.2008 14:42

leather-man

Re: chelo by to digestor

toho staršího ;-D

0/0
6.6.2008 15:13

TKC

Úvodní zadání je spíš pro sociálku ....

... než pro bytového designera. Jinými slovy: Ve věku 11-ti a 3 let svých synků se čtenářka rozhodla, že už jí lezou na nervy natolik, že by bylo vhodné jim pokojíček předělat tak, aby z něj pokud možno nemuseli vůbec vylézat ven. Zapomněla přidat požadavek na okénko pro vhoz potravy.

0/0
6.6.2008 12:12

Pro Forma

Ukol pro Kacenku

My mely na koleji taky pokoj pro 2, taky 12 m2, jenze ne cca 3x4, jak je to tady, ale 2x6, jedno okno! Musely se tam vejit 2 skrine, 2 postele, 2 psaci stoly (zadny mirko jako tady), 2 knihovnicky, 1 uzka vysoka skrin na jidlo a boty, stolecek a 2 kresilka. To bych prala Kacence zarizovat! :-) Presto jsme vymyslely dokonce nekolik variant, z nichz jsme nechaly tu, ktera vratnym lezla nejvic na nervy ;-D

0/0
6.6.2008 11:08

salinka

Re: Ukol pro Kacenku

Kterou? Že jste zazdili dveře a lezli oknem?

0/0
6.6.2008 11:21

Pro Forma

Re: Re: Ukol pro Kacenku

Jo, neco takovyho :-) Nechaly jsme tu variantu, pri ktere se nezvedavejsi vratna nemohla proste fyzicky protahnout do pokoje ;-D

0/0
6.6.2008 11:25

petrv19

Re: Re: Re: Ukol pro Kacenku

8-o ja cetl nejzvedavejsi varlata 8-o

0/0
6.6.2008 12:26

tomas__marny

Topení

Vím, že z ho*na bič neupleteš, ale přirazit postel přímo na radiátor chce odvahu. Ale spát bych tam nechtěl.

0/0
6.6.2008 10:57

leather-man

Pátek, kremační pece svátek!

Uáááááá. :-©

0/0
6.6.2008 10:19

yrral

televize

A co takhle kdyby si ten starší něco před spaním přečetl, tím by mladšího určitě nerušil. Televize mi nesmí do ložnice a v dětských pokojích taky nebude.

0/0
6.6.2008 9:34

belgian chocolate

Re: televize

tak tak, nám nesmí ani do baráku

0/0
6.6.2008 11:45

eizoeizo

Re: Re: televize

to my jsme odvážnější. ale je pravda, máme doma psa obranáře a dovedeme zacházet se zbraněmi.

0/0
6.6.2008 12:13

yrral

Re: Re: Re: televize

Až takový postup proti televizi v domácnosti se mi zdá trochu přehnaný.

0/0
6.6.2008 12:17

belgian chocolate

jen nechte na hlavě

věřte, vyplatí se to

0/0
6.6.2008 12:39

TKC

Re: jen nechte na hlavě

Nechci příliš rýpat, ale.... vzhledem k četnosti Vašich příspěvků trávíte poměrně hodně času u Internetu. Není tedy tak trochu jedno do které obrazovky koukáte?

0/0
6.6.2008 14:40

Bodie8

Re: Re: jen nechte na hlavě

Snad nejde o obrazovku, ale obsah, ne?

0/0
6.6.2008 14:53

volic_plukovnik

Re: Re: Re: jen nechte na hlavě

Správně, diskuse na idnes jsou ten správný výchovný prostředek!

Zlatá Růžovka proti některým zdejším blitkům.

0/0
6.6.2008 15:14

TKC

Re: Re: Re: jen nechte na hlavě

Aha. Já netušil, že tahle a jí podobné diskuze jsou vlastně obsahem sršící a ducha povznášející skvosty, které svou kvalitou předčí sledování jakéhokoli televizního programu (včetně naučných, cestopisných atd.) To je potom jasné, proč Belgien chocolade nechce televizi - stejně by jí na ni kvůli Internetovým diskuzím nezbyl vůbec čas.

0/0
6.6.2008 15:26

utena

Re: Re: jen nechte na hlavě

hehe... je to uplne jedno.

my doma telku nemame a ani mat nebudeme. a pravidelne pozeram viac televiznych serialov ako kamaratky co telku maju.

jedinou vyhodou je, ze pozeram presne to co chcem a kedy chcem (bez otravnych reklam).

0/0
9.6.2008 12:16

salinka

pár věcí mám

Pár výtek t tomu mám:

První návrh - přoč opět použila tmavou brvu na stěnu, to ten pokoj ještě více změnší a hlavně je to ponuré a takové děti potřebují dobíjet

-televize - rozhodně bych nedávala takovouhle televizi na nějakou skříňku, při první šarvátce nebo házení se zaručeně rozbije ne-li shodí, existují přeci závěsné držáky ke zdi (na klasické bytelnější ne na LCD), telka je pěkně ve výšce, starší na ní vidí

druhý návrh rohová varianta stolů je silně nepraktická, pro židle není nikdy dost místa

Takže řešení chce trochu doladit, odstranit tmavé ponuré barvy.8-o

0/0
6.6.2008 9:05

oId fashioned Vince III..

kombinace "chytré řešení"

a Kachna je intergalaktický oxymoron:-©

0/0
6.6.2008 8:58

oId fashioned Vince III..

Re: kombinace "chytré řešení"

hoďte na ni už konečně síť;-€

0/0
6.6.2008 9:00

leather-man

Re: Re: kombinace "chytré řešení"

nebo deku!!!

0/0
6.6.2008 10:26

eizoeizo

Re: kombinace "chytré řešení"

Víš, já mám silné podezření, že ty bombastické nadpisy nedělá Kachna, ale nějaká jiná Kachna, totiž Kachna Nadpisová - viz ten článek o "cottage", kdy nadpis s obsahem vůbec nesouvisel.

0/0
6.6.2008 9:51

starej pardal

Re: Re: kombinace "chytré řešení"

mam obavy, ze ty nadpisy tvori nejaky levny software (pouzita slovni zasoba) a taky mam delsi dobu dojem, ze kachna preci jenom zavitala na mistni diskuse, ranila ji mrtvice a jeji praci prebralo taky nejaky levny software (taky vsechno na jedno brdo)

0/0
7.6.2008 12:27

phi

zivotni vykon ?

huh, prekvapive to jde, prvni varianta dobra, druha chvalitebna.

co je smutny, ze jako obvykle investor si vymejsli nesoudne kraviny

0/0
6.6.2008 8:20

ewzhen

inspirace

V naší rodině řešíme teď úplně stejný problém.Inspiraci jsme našli na str.   http://www.gaff.cz/foto3.php a v současné době se už pokoj vyrábí.Snad to někomu pomůže.

0/0
6.6.2008 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.