Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekonstrukce bytu, ve kterém je co závidět

Mohli si koupit řadový domek v satelitu nebo si postavit samostatný dům s velkou zahradou - a se spoustou povinností. Jinou variantu představoval byt v nové zástavbě. Jenže to by znamenalo okraj města, chodníky končící v bahně, okolí bez zeleně připomínající průmyslovou zónu a ještě řadu let rušný stavební ruch v okolí, protože město se rozpíná jako živý organismus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zantar

Jo i ne

Sice to není můj styl, ale musím konstatovat, že je to byt vkusně zařízený. Osobně se mi však nejvíc líbí koupelna - jednoduchá, žádné výrazné barvy, zebrano, mozaiky... a snad tam nemají tu TV.

0/0
2.7.2008 0:00

neverest

brrr...

to není byt, to je reklamní katalog. brrr Rv

0/0
28.5.2008 23:57

nine9

A zase Ikea

Nechápu,zase nejaká Ikea.Mě se to nelíbí.všechno na jedno brdo.:-/

0/0
27.5.2008 19:50

jazaci

Nádhera

Tak tohle je opravdu skvostný výsledek rekonstrukce! Nic jim nezávidím, přeji těm lidem, aby si to nádherné bydlení užili ve zdraví a co nejdéle! Je jasné, že na tohle člověk musí mít. Nebo se zadlužit, což je (nejen) v souvislosti s bydlením dnes běžné.

0/0
27.5.2008 12:29

Vašek30

Tomuhle ...

... není absolutně co vytknout, podle mýho cítění je to NAPROSTO DOKONALÝ. Sami jsme rekonstruovali byt 3+1 z padesátých let, ke kterému jsme připojili schodiště a prostor v podkroví, snažili jsme se o něco podobnýho, ale s výsledky naší práce vám  nesaháme ani po kotníky. Pro mě je tady jenom jediný mínus - televize v každý místnosti, v takovýmhle prostoru nemá televize co dělat, navíc tam stejně dávaj jen samý mr.ky mediální ... Uf, fakt R^R^ a upřímně závidím!

0/0
26.5.2008 21:31

Better red than dead

.

zavidi jen levicak...

0/0
26.5.2008 19:52

Zly_Soused

Re: .

Závidí všichni, akorát jen někteří jsou ochotní si to přiznat.

0/0
27.5.2008 10:36

belgian chocolate

hlavně by jim veškerá ta technika

měla neustále naplno hrát zbohatlický hit "Money can't buy me taste".

0/0
26.5.2008 17:19

Gaspaccho

Re: hlavně by jim veškerá ta technika

na čem jedeš?

0/0
27.5.2008 17:03

johny55555

studený a hranatý

což je současná móda, chtělo by to nadčasovější dizajn a občas teplejší barvy

0/0
26.5.2008 16:38

Gaspaccho

Re: studený a hranatý

pravda... třeba ta koupelna podle myho nic moc...

0/0
27.5.2008 17:03

Gaspaccho

Re: Re: studený a hranatý

teda "nadcasovejsi" ne

0/0
27.5.2008 17:07

mestak

posledni prispevek

jako posledni bych chtel rict, ze je mi majitelu trochu lito, asi se snazili a sklizena kritika je po vsi te praci trochu nefer, ale titulek ke kritice vyslovene svadi. Prezentovat takto byt, ktery pri dostatku penez nakoupite behem nekolika malo dnu jako nakup v samoobsluze, nemuze byt pri nejlepsi snaze inspiraci. Preji pekne bydleni a pro priste vice odvahy dat do bydleni neco ze sebe sameho (ale mozna jste obchodni zastupci Kika pro CR, pak je vse ok).

0/0
26.5.2008 16:18

ntk_

Re: posledni prispevek

no rozhodně bych netvrdil, že když máte peníze tak toto pořídite za pár dnů. Budete rád, když aspoň za pár dnů pořídíte kliky na dveře a okna. A čím máte víc peněz tak máte o to větší starosti jak je nejlépe využít a když už řešíte tento problém, který do té doby dokud nemáte dostatek peněz ani nevidíte jako problémem jak zde prezentujete. A věřte nakoupit dobře je umění. Mj. byt dle fotografii je nadčasový, kvalitní pohodlný, prakický, funkční, - krásné bydlení a to pro celou rodinu, je to dobře sladěné a to se mi na celém bytě líbí nejvíce, má to styl čehož se celý projekt drží, sám bych chtěl mít takové bydlení a majitelům přeji vše nej! TK.

0/0
26.5.2008 19:04

jazaci

Re: Re: posledni prispevek

Ano- to je přesně - má to styl!

0/0
27.5.2008 12:33

mestak

...

plastove barove stolicky..u jakobaroveho pultu? nechapu jiz delsi dobu, snad jednou.. Pekny je detsky pokoj s pripominkou, ze tyto zidle nejsou pro deti - nikoho - zdrave na sezeni, ale design evidentne rulez vic nez zdravo. Pracovna? pro dva lidi? asi na stridani..dnes tu pracujes ty..zitra ja..divny. Nemuzu si pomoci, ale tenhle byt mi pripomina navstevu jednoho z velkych prodejcu..snad doplnky jsou jinak rozmistene. Zcela neosobni, jako bez duse,sterilni. Majitele jsou evidentne zcela bez trpelivosti..mozna taky trochu bez napadu. Mozna poslouchali nespravneho cloveka, tezko rict. Kazdopadne mimo penize to chce taky cas. Mozna bych misto penez vrazenych do nespoctu televizi a jinych nesmyslu investoval do bytu umisteneho ve vyssim patre..,ale mozna jsou majitele trosku exhibicionisti viz. trojokno do koupelny, ktere je moc pekne, kdyz vam do koupelny nejde videt, o cemz v prvnim patre pochybuji, ale kdo vi, treba tam videt neni..presto byt v prvnim patre mym idealem nikdy asi nebude

0/0
26.5.2008 16:07

Ladino

Předem mi bylo jasný, co tady bude za reakce.

Proč tam není to,  proč tam není ono, moc takový a makový...  sterilní, studený, tmavý, světlý. Majitelé nemyslí na děti, na staré rodiče.. nečtou, nevaří.... ;-D Co takhle připojovat ke komentářům fotky těch vašich příbytků nevkusně vybavených  z IKEA?

0/0
26.5.2008 16:06

praguemonk

Re: Předem mi bylo jasný, co tady bude za reakce.

když už to jsou takoví exhibouši, že se s tím svým kvartýrem musí pochlubit na Internetu, tak holt musí počítat, že jim to tu někde i zkritizuje... to už tak chodí, ale víš co... my jim to prostě závidíme ;-D

0/0
26.5.2008 16:11

Crepe-au-Chocolat

Re: Předem mi bylo jasný, co tady bude za reakce.

IKEA je nevkusna?Neco jineho je, umet byt zaridit vkusne a prakticky z hodne omezenych prijmu a neco jineho je, zarizovat byt s neomezenymi prostredky... To umi kazdy... Kdyz uz ale prostredky mam, pripada mi nesmyslne tak okate preferovat design pred prakticnosti/zdravim deti... Jde skloubit oboji.

I kdyz, dokazu onu preferenci pochopit  - jako sociolog vim, ze prave to je rysem tech nejvyssich vrstev - ty nemusi byt prakticke, protoze si to ze svych prostredku dokazi vynahradit jinak (no a co koupi se nova podlaha... no a co, poridi se sluzka, ktera bilou podlahu v kuchyni bude co hodinu vymetat...). A tak estetika hraje prim. Jenze problem tehle rodinky je v tom, ze onen kulturni kapital vyssich vrstev jaksi postrada (pseudoobrazy, knihy, TV na kazdem kroku...)- a je tak pouze typickym pripadem povrchniho prvoplanoviteho designu... Rv

0/0
26.5.2008 16:52

vanilka81

Re: Re: Předem mi bylo jasný, co tady bude za reakce.

Z vas mluvi zavist. Design neni povrchni a neni vysadou nejvyssich vrstev.

Moje kamaradka koupila byt a z duvodu omezenych financnich prostredku spoustu veci na byte delala sama (veci, ktere by nezvladla vetsina chlapu). Kdyz jsem ho po roce videla, neverila jsem. Je to designovy skvost a kdybyste ji neznal, tak byste ji odsoudil stejne jako odsuzujute majitele tohoto bytu. Oni jen meli vice penez a mohli si dovolit bytoveho architekta a kvalitni materialy. Vysledek je vsak svym zpusobem podobny.

0/0
27.5.2008 16:11

Crepe-au-Chocolat

Re: Re: Re: Předem mi bylo jasný, co tady bude za reakce.

Nic takoveho jsem preci nerekla :-) design a) neni vysadou b) neni povrchni... Naopak - i v designu MA byt hloubka...

Navazim se do tech, kteri onen kulturni kapital nemaji a zaplati si architekta s pokynem "je mi fuk, co tam date, hlavne at je to "in" - napr. obrazy, jejichz jedinou kvalitou je ladici "barva".... Nedaji do toho sebe/srdce jako Vase kamaradka...

0/0
27.5.2008 17:59

krakra

Moc pěkné

Fakt moc pěkné.

"nikdo netouží po sekání trávy" - já jsem z vesnice a řekl bych toto "kdyby jenom sekání trávy"

0/0
26.5.2008 15:59

praguemonk

televizi y ložnice vyhodit!

chybí mi tam knihovna a ty "obrazy" bych sundal a když už tam něco mít, tak alespoň fotografie nebo skutečné´(klidně moderní) obrazy.

koupelna na moje gusto přílíš tmavá, a jaksi nepočítá s malými dětmi nebo kojenci... snad že by je položili při "údržbě" do jednoho umyvadla...

s dětmi se tam tak nějak vůbec moc nepočítá, už jen ta televize v ložnici tomu něco napovídá... ;-), lidi drazí, proboha!, zaprvé je to ekl...a za druhé v ložnici se má buď spát nebo souložit... na xfaktor se jděte dívat do obývacího pokoje...  doporučuji zrušit v zájmu zachování budoucího manželského štěstí ;-D...

0/0
26.5.2008 15:56

roedor

Re: televizi y ložnice vyhodit!

ad koupelna: to musí být jako speciální pro děti? Nevkusná, přeplácaná, barevná? My jsme doma taky měli 1 koupelnu s velkou vanou a umyvadlem a normálně jsme fungovali.

0/0
26.5.2008 16:36

jazaci

Re: Re: televizi y ložnice vyhodit!

A my se do 11 let koupali v plechové vaně v kuchyni, a to mi není 100! Všechno se dá a je super, že dnes je všechno jinak a můžete i za méně peněz vytvořit veselou koupelnu, která se vám bude líbit. Chce to se snažit a ne pouze závidět, závist je nemoc duše a brzdí vás v tom, abyste něco hezkého taky udělali pro sebe. Nechápu příspěvky typu - to bych tam dal, to ne, vždyť oni to dělali pro sebe, ne pro vás. Tak ať si tam dají co chtějí? Vy tak budete dělat koupelnu podle toho, co by tam dal soused?...

0/0
27.5.2008 12:42

roedor

Re: Re: Re: televizi y ložnice vyhodit!

??????  Mně se ten byt líbí a nechápu výkřiky "proč nemaj koupelnu pro haranty" a podobně. Koupelna je dost nákladná záležitost a určitě je lepší ji udělat elegantně a jednoduše, než ji každých 5 let měnit.

0/0
27.5.2008 14:27

jazaci

Re: Re: Re: Re: televizi y ložnice vyhodit!

Asi jsme si nerozuměli, v podstatě s V ámi souhlasím.Ani já ty výkřiky nechápu a nevím, proč by koupelna měla být spec. pro děti, má být hlavně účelná a hezká může být i za málo peněz. Děti vyrostou - to ji pak vybourají a budou dělat novou? Myslím, že spíš mysleli na to, aby dlouho nic předělávat nemuseli.Byt je opravdu krásný a vkusný, prostě se jim povedl.

0/0
29.5.2008 16:39

Crepe-au-Chocolat

Kuchyn

Ta bila podlaha v kuchyni je taky supr-prakticky dobry napad.... ;-D Mohl by mi ale nekdo znalejsi vysvetlit, k cemu jsou 4 trouby v kuchyni? Dve chapu - mikrovlnka a "normalni", ale co ten zbytek...? 8-o

0/0
26.5.2008 15:56

larix

Re: Kuchyn

NO, já si všim jen 3 stojů. A to mikrovlnka, horkovzdušná trouba a vestavny presovač...

0/0
26.5.2008 16:06

Crepe-au-Chocolat

Re: Re: Kuchyn

ááá nj, to bude presovac R^ Ale co ty tri zbyvajici, o jedne z nich porad nevim, co by to mohlo byt :-)

0/0
26.5.2008 16:17

leguan.cz

To je novinka

ze za penize se da poridit cokoli. Presto nechapu, proc si porizovali tak osklivou dyhu. :-) Podobne vypadajici nabytek poridil deda v 70 letech. Mali jsme ho u babicky dalsich 30 let. Vypada to fakt strasne.

Btw. dispozicne se mi byt libi, jeste bych chtel videt tu terasu.

Se zenou jsme resili byt loni a predloni. Po dvou letech jsme nenasli nic pod 4 mil., ani holobyt, co by se nam libil, tak jsme museli skocit do novostavby na perfiferii. Tak snad nam chodnik nebude koncit v poli, zatim je tam super hospoda.

0/0
26.5.2008 15:37

mestak

takovy usmevavy mestak

byt je na obrazcich pekny. Vypada, ze to vsechno vazne nebylo zadarmo, a ze majitele drive opravdu bydleli v panelaku. A ze nemaji casu nazbyt. viz. knihovna je zaklad, ale budiz, ne kazdy cte - nebo mozna cte z displeje (a tech je tam vazne dost)..setri les..,ale nabytek z makasaru mu tahaji sloni z dzungle na Cejlonu..podlaha lamino? rozhodne tak vypada, trosku skoda, kdyz mam nabytek za pul mega, na chozeni naboso to moc prijemne neni..budiz. Nic proti makasaru, meranti, eukalyptu apod., ale mozna by mi trosku vadilo, kdyby mi nabytek za tyhle penize pripominal ty silene sedive vestavene laminoskrine, co mi zaclanely v byte za komunistu (tyhle maji samozrejme lepsi barvu). Doplnky v byte me rozchechtaly - viz. nadoby do barvy v obyvaku.. nesmyslne jakoobrazy -opet do barvy- po celem byte.. koberce - smich...kazdy dilo sui generis..proc tam jsou??? do barvy.. snad o kazde polozce v byte na prvni pohled vim, kde byla zakoupena. Byt je nadcasovy v horizontu max.dvou let.Koupelna?dobra

0/0
26.5.2008 15:13

Kachnicka21

nechci rejpat...

...ale zrekonstruovat takový byt, aby dobře vypadal, podle mě není skoro problém - na to nepotřebuji architekta, stačí trocha vkusu. Spíš by mohli ukázat, jak udělat třeba malou 3+1 pro 4-5 člennou rodinu, aby měl každý torchu soukromí. Knihovna mi taky chybí a byt podle mě "nedýchá" - mně právě chybějí ty osobní věci, serepetičky, aby byl byt k žití, a ne k ukazování. I když, proti gustu...

0/0
26.5.2008 15:13

eizoeizo

Re: nechci rejpat...

Chybí Vám "malý 3+1 pro 4-5 člennou rodinu"?

Od toho je tu přecí Frau Mlejnek!

0/0
26.5.2008 15:17

mgs

Open system

Tyhle 'open systemy' mi moc nevyhovuji. Spojeni kuchyne, jidelny a obyvaku neni zrovna stastne reseni... clovek, ktery se chce v klidu divat na TV nebo si proste odpocinout, tak ma smulu a musi si zalezt nekam jinam, takze ten prostor je nevyuzit. To jen tak z vlastni patnactilete zkusenosti pobyvani v podobnem prostredi...

0/0
26.5.2008 15:10

eizoeizo

Re: Open system

Možná se Váš ten byt nepatrně lišil... Nebo jste si měl popojít do jiné místnosti, v tomhle 180 m2 bytě najdete televizi i v jiných místnostech, než je obývák a určitě lze odpočívat  i jinde.

0/0
26.5.2008 15:15

mgs

Re: Re: Open system

Jenomze pak takova 'telocvicna' postrada smysl, ze? Kdyz se tam bud bude varit, jist, povidat, nebo koukat na TV, ale vsechno dohromady tam dost dobre nepujde.

0/0
26.5.2008 15:28

eizoeizo

Re: Re: Re: Open system

Hm... a kdo říká, že se to musí dělat simultánně a současně v jedné místnosti?

0/0
26.5.2008 15:34

belgian chocolate

obvykle to jinde nejde

protože bývá jedna velká ratejna, a potom už jenom miniložničky.

0/0
27.5.2008 13:33

Septisin

Re: Open system

Vždy mě znovu a znovu překvapuje, že je jako hlavní nevýhoda spojené kuchyně a obýváku uváděno rušení při sledování bedny - fakt mi není jasné, na co se tam průměrně inteligentní člověk ještě může dívat (obzvlášť mezi 5-8 hodinou, kdy se ve většině domácností vaří)... V běžném RD máte spoustu možností kam se ulít, pokud nechcete být ve společnosti rodiny. Kdo si však obývákokuchyň pořídí do dvoupokojového nebo nedejbože jednopokojového bytu je samozřejmě šílenec...

0/0
1.6.2008 12:51

tapeta1

Krasne!

Super:-)

0/0
26.5.2008 15:09

malej pipík

A co sousedé?

Ty jste také zrekonstruovali? Někteří by si zcela jistě zasloužili...:-©

0/0
26.5.2008 14:24

zly.previt

kde je knihovna?

Kampak v tom úžasném, obrovském a záviděníhodném kvartýru dávají knihy? Že by taky do technického podlaží? Nebo se jen blbě dívám? Nechce se mi věřit, že jen koukají na bednu...

0/0
26.5.2008 12:03

hermína

Re: kde je knihovna?

Znovu jsem na to koukla. Předpokládala jsem, že knihovna není vidět. Ona spíš není!!!

A napočítala jsem 4!televizory.

0/0
26.5.2008 12:14

eizoeizo

Re: Re: kde je knihovna?

Nedělala bych z toho tragédii. My jsme při našem zařízováná bytu pomalu dospěli k názoru, že klasickou knihovnu snad ani nepotřebujeme, i když si přátelé intelektuálové klepají na čelo. Na těch mých pár slovníků mi stačí místo na jedné poličce, knížky nashromážděné od dětství máme zatím pod postelí (proč na ně vymýšlet spešl jarmaru, když je vytáhneme jednou za rok) a nové knihy typu román si buď jen půjčujeme nebo stahujeme z netu. Už mi to připadá nějak zbytečné, aby se kvůli jednomu přečtení musely kácet stromy. Specializované slovníky atd., které nejde sehnat na netu, je samozřejmě něco jiného. Až budeme mít děti, tak určitě zase knížky budeme kupovat, ale zatím...

0/0
26.5.2008 12:27

zly.previt

Re: Re: Re: kde je knihovna?

Člověk nemusí být žádný zvláštní intelektuál, aby potřeboval knihovnu. Nějak si nedovedu představit, že ve volném čase, který trávím doma, budu jen koukat na bednu (ať už TV nebo kompl).Vytáhnout knížku z knihovny, podle nálady, když venku třeba prší, zapadnout do pohodlného křesílka, to žádná obrazovka nenahradí, kdepak! Najdou se tací, kteří budou souhlasit???

0/0
26.5.2008 13:10

eizoeizo

Re: Re: Re: Re: kde je knihovna?

My se dovedeme uskromnit, není třeba kácet lesy.

0/0
26.5.2008 13:14

eizoeizo

Re: Re: Re: Re: kde je knihovna?

ale je fakt, že taková fortelná knihovna vytvářená po generace dělá lepší audio prostředí než holá zeď.... (sakra, tohle zase není dostatečně intelektuální výrok! ;-))

0/0
26.5.2008 13:20

Korsičan

Re: Re: Re: Re: Re: kde je knihovna?

co máte pořád s těmi intelektuály??

0/0
26.5.2008 13:54

hermína

Re: Re: Re: Re: kde je knihovna?

Naprosto souhlasím. Ta vůně nové knihy. Dotyk na stránek té oblíbené, na kterou jsem neměla rok čas. To těšení se na večer, na odměnu za celý den... měkké světlo, pěkně vázaná kniha, pohodlný pelíšek. Ten pohled na řady edic v policích....

Add ty stromy: je to rozšířený mýtus. V lesích neustále přirůstá dřevo, které je dobré nějak zužitkovat. Navíc na papír se využívá tzv. vláknina - tenké stromy (smrk, borovice, modřín), které se obvykle těží v mladém lese proto, aby se udělal prostor pro zdravý kvalitní růst těch, co zbydou. Když to nepůjde do papíru, půjde to podcenou do kamen.

0/0
26.5.2008 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.