- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
sem si předloni realitku založil s kamošem. fungujeme rok a půl a s čím se setkávám, to je neuvěřitelný. myslím tím chování ze strany jak některých realitních makléřů, tak ze strany klientů jsme malá realitka, provize nemáme vysoké, ale ani nejnižší. Podle toho co sem četl, tak nabízíme nadstandartní služby a právě pán z realitky, který psal, že malé realitky jsou špatné, tak s makléřem z této společnosti máme velmi "zajímavou" zkušenost život je boj a musí se bojovat
no nevim nevm, opravdu kvalitni realitce bych nemel problem provizi zaplatit, ale to co vetsina z nich predvadi.. realitni makler muze byt kdokoli, staci ze umi zvednout telefon.. tak necemu takovymu ja koupi bytu nesverim ani nahodou.
Ano, je krásné, že v USA mají lidé svého realtora. Ale v USA je také fungující realitní trh, což se rozhodně nedá tvrdit o ČR, kde se slušné byty do cca 3 mil. prodají během několika dní od zveřejnění nabídky. Pouze předražené a vybydlené kobky se prodávají déle. Cpát realitce tučnou provizi za prodej bytu, který se v podstatě prodá sám je nesmysl. Ale je možné, že si toto začíná uvědomovat čím dál více prodávajících a proto vznikl i tento článek. Že by realitkám začaly klesat zisky? Samozřejmě, s prodejem nemovitosti jsou spojeny různé náklady, ale když se o provizi realitky sníží prodejní cena, o náklady na právníka, notářskou úschovu atd. se rád podělí kupující s prodávajícím. Až tady bude opravdu fungovat realitní trh, kdy si zajdu do realitky, zadám parametry hledané nemovitosti a představu o ceně, makléř vyhledá, nabídne a případně pro mne vyhádá i lepší cenu, pak je provize zasloužená. Ale to v téhle zemi jen tak brzy nebude.
takže to, že realitka vylepila nabídku domu na prodej na nástěnku v málo frekventované ulici a za to chtěla 40000,- je adekvátní cena? Ostatní inzerce (inzerát, web) - slovy NULOVÁ.. Nemám problém si za službu zaplatit, a za dobrou dobře, ale konktétně tuhle službu si tak nepředstavuji.
Je hloupost takovou službu kupovat. I o tom je ten článek.
Pěkný PR materiál. Kolik byla "provize" za zveřejnění ?