Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak z 1 pokoje vznikla ložnice, dětský pokojíček a šatna

Rodina obývající byt 2+kk o velikosti 80 m2 by chtěla poradit s řešením ložnice. V současnosti spí rodiče dohromady s dcerou. Takto řešené spaní však není ideální a v budoucnu ani vhodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Bourání stěn

Zase se bourají nějaké stěny ? To je nový folklór ? ;-D

0/0
9.5.2008 15:25

Ludek_II

Namet

Priste muzete udelat clanek o tom, jak si zaridit 4+1 v karavanu ;-D Zkuste to, treba vam hypotecni ustavy za nevpusteni takoveho clanku tucne zaplati :o)

Ale ted vazne - kdyz uspory, tak proc ne treba clanek o sklapecich postelich ?

0/0
13.11.2007 7:15

Zoro.Vomáčka

Uuž jsem na to přišel. SEX! Jim chybí sex!

Co sleduji výtvory zvané kumšt Mlejnkové, požehnaný redaktorkou Bydlení, přemýšlím, co je k tomu vede nás s tím frustrovat...Až v tuto chvíli v pátek v noci 23.45 jsem na to konečně přišel. Holkám chybí sex! Holky se nám rafinovaně mstí. Holky postrádaj SEX a tak nám tu frusraci takto vrací! ;-D Vo tom to je.

0/0
9.11.2007 23:48

80E-seven

Re: Uuž jsem na to přišel. SEX! Jim chybí sex!

R^

a taky ze jim za to zjevne nekdo plati (kdyz prictu ty mnozstvi clanku co se ani nesnazi zakryt ze jsou reklamni) mlejnkovou z fotek neznam ale co se redaktorsky tyce, predstavoval jsem si naivne,ze to tam vede nejaka distinguovana dama stredniho veku s prosedivelym ucesem. pote co jsem shledl foto redakci, zjistil jsem ze je to obtloustla dama stredniho veku s odevem bezdomovce a papucich po babicce. divis se tomu s tim sexem?

0/0
10.11.2007 4:41

Karlinso

Re: Uuž jsem na to přišel. SEX! Jim chybí sex!

Spojení "kumšt Mlejnkové" mi nějak nejde dohromady ;-)

V případě, že by Vaše odhalení bylo pravdivé, co myslíte: Pokud budou "holky" v sexu spokojené, opravdu to poznáme? :-)

0/0
10.11.2007 18:26

Karlinso

Docela docela :-)

Nevím, ale mám pocit, že Kačenka většinou odmítá přihlédnout ke  konkrétním požadavkům majitelů bytů a vnucuje jim své představy. Zde například rodina vysloveně žádala navrhnout řešení pomocí nábytkových stěn - a to hlavně z finančních důvodů. Taky to může být tak, že byt má pouze pronajatý a nemůže provádět stavební úpravy nebo třeba v budoucnu chtějí bydlení řešit jiným bytem. To není podstatné - prostě bych jen chtěla vidět, jak by to vyřešila dle zadání.

A přiznám se, že mi dost chybí celkový plán bytu s původním půdorysem.

Jinak to řešení je docela dobré, tu příčku s dveřmi do šatny bych opravdu zrušila (je v článku zmíněno), v pokojíku dcery se ještě trošku zamyslela nad umístěním psacího stolu (pokud je pravák, což nevím, protože původně měla světlo z obou stran) a v ložnici zvážila chybějící noční stolek (sloup to neomlouvá).

0/0
9.11.2007 19:57

catari

příliš šedé

Kačenko, umí ten Tvůj prográmek nějakou jinou barvu zdí než šedou? Tvoje návrhy působí značně krematoriálně hlavně proto, že zdi nejsou bílé. Ostatně, v textu píšeš, že zdi bílé být mají, tak proč v návrhu nejsou?

Jinak řešení je vzhledem k zadání docela ucházející. Jen prosím o více veselých barev a méně šedé a tmavých dekorů nábytku.

0/0
9.11.2007 13:06

Collin7

Re: příliš šedé

S barvama je ve vizualizacích problém, ony ne a ne vypadat tak, jak si člověk představuje :-(. Ono je dost pravděpodobný, že v té ložnici je skutečně bílá stěna (všimněte si topení), ale díky nasvětlení a úhlu pohledu vůči světlu se jeví hodně do šeda.

Možná to je chyby SW, kdy kvůlli dobrýmu rozlišení jsou možná rendery příliš citlivé na stíny (aby se rozlišily třeba bílé objekty u bílého pozadí). Nebo možná je dvorní architektka iDnes sl/pí Mlejnková ve vizualizacích tak špatná, jako já ;-).

0/0
10.11.2007 11:38

chrobaktruhlik

já bych

hlavně rád viděl původní půdorys - 2+kk na 80m2to muselo být  geňijálný :-)

0/0
9.11.2007 11:05

Collin7

Dobrý

Myslím, že tentokráte je to celkem dobrý. Ne že by to bylo ideální bydlení, ale vzhledem k možnostem se to asi o moc líp udělat nedalo a splnila zadání.

Co bych max. změnil je přístup k šatně - já mám šatnu navrženou tak, aby byla přímo propojená s ložnicí a považuju to za důležitý z hlediska pohodlí. Takže bych ji spojil s ložnicí. V té nudli pro dceru je na skříňě místa celkem dost.

0/0
9.11.2007 10:38

80E-seven

soude dle harampadi, co tam maj nastrkany ted,

se jim teda mlejnkova moc do vkusu netrefila ;-D

do detskyho pokojiku bych prave v tomhle pripade dal postel zvednutou do vejsky, aby neubirala uz tak malej prostor.

ten zelenej drak na posteli rodicu, to je ulitba belgicky cokolade? R^

0/0
9.11.2007 6:38

80E-seven

Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany ted,

jo, zapomnel jsem pochvalit to reseni ty loznice pro rodice - dobra zasivarna R^ konecne mlejnkova pochopila, co je to "dobry bydleni".

zaroven mi vadi naznacene spojeni detskyho pokoje a chodby. ale treba to byla von ni jenom takova mala provokace, dyt vi, jak mame radi jeji spojovane kuchyne a obyvacky (mlejnkova dneka ode me jednou R^ a jednou Rv a jeste jednou R^ - za ty provokacky)

0/0
9.11.2007 6:41

Dallas_28

Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany ted,

souhlasím s řešním,taky se mi docela líbí..R^

návrh spojení pokoje s chodbou Rv

a jak kdosi psal taky bych asi uvítal v tom dětském pokoji patrovou postel (kvůli místu)

p.s. 80e-seven hele mě se náhodou kuchyně v obýváku líbí (teda pokud ten pokoj nemá 15m2) ;-D

0/0
9.11.2007 7:53

80E-seven

Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany ted,

kdyz si chci v klidu precist noviny,nepotrebuju k tomu ani hrnce, ani digestor, ani lednicku ani mycku, ani smrad z vareni. osobne se mi kuchyn v obyvaku nelibi, protoze pak uz to neni obyvak ale kuchyn s pohovkou. myslim, ze tv, hifisouprave a knizkam se taky kuchyn v obyvaku nelibi... Rv

0/0
9.11.2007 8:32

Dallas_28

Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany ted,

do jisté míry máte pravdu,ale mě třeba vadí,že se mi žena "zavře" na dvě hodiny v kuchyni a je tam zavřená a vaří. jinak samozřejmě pokud bych měl peníze koupím 80m2 3+1,ale holt na to nemám :-)

0/0
9.11.2007 9:28

belgian chocolate

však tam můžeš jít za ní

a bavit ji inteligentní konverzací, případně hrou na house (viz Renčín)

0/0
9.11.2007 10:34

belgian chocolate

housle

0/0
9.11.2007 10:35

chrobaktruhlik

Re: však tam můžeš jít za ní

house je správně ať si sousedé užijí ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2007 11:06

Collin7

Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany te

Z hlediska tradice je obývákokuchyně třeba specialita východních Čech (nevím jestli ještě jinde), tam to tak má na vesnici skoro každej dům. Je to centrální místnost domu, kterej má většinou i skutečnej obývací pokoj, ale většinou je menší a tak nějak jenom na "ozdobu". Třeba moje babička to tak měla.

Třeba na jižní Moravě už toto neplatí.

A u novýho domu je to potřeba zvážit, má to svý výhody i nevýhody. Řekl bych, že čím víc osob v domácnosti, tím je to míň vhodnější řešení.

0/0
9.11.2007 10:29

belgian chocolate

z trochu jiného hrníčku - 2. třída obecné školy

druhý stupeň přídavných jmen tvoříme buď příponou -ější, NEBO příslovcem ("více", "méně" atd.) před přídavným jménem. správně je tedy buď "lepší", NEBO "více dobrý". nesprávně je "více lepší" nebo "méně horší" a podobné paskvily.

souhlasím ovšem s myšlenkou, že stupeň vhodnosti spojení kuchyně s obývákem je nepřímo úměrný počtu členů domácnosti.

0/0
9.11.2007 10:47

zory

Re: z trochu jiného hrníčku - 2. třída obecné školy

Nevím jistě ve které třídě se to učí, ale před nebo se nedělá čárka a na začátku věty se píšou velká písmena.

0/0
9.11.2007 11:42

belgian chocolate

čárka před nebo znamená, že se jedná o vztah vylučující

proto jsem ji tam napsala. malá písmena na začátku vety jsou u mne básnická licence, kterou mi povolili osmdesátka i chrobák.

0/0
9.11.2007 12:50

80E-seven

Re: Re: z trochu jiného hrníčku - 2. třída obecné školy

tohle je internet a ne zakladni skola (i kdyz je fakt, ze si tady tak nekdy pripadam). v internetu se nepisou velky pismena, leda ze bys chtel/a nekoho SERVAT ;-)

0/0
9.11.2007 14:58

Collin7

Re: z trochu jiného hrníčku - 2. třída obecné školy

"méně vhodné řešení" je asi formálně správně, uznávám. Nicméně mi "míň vhodnější" nepřipadá proti srsti, páč se to v mém domovském kraji říká ;-). Nebo už žiju příliš dlouho ve světě a zapomínám česky ;-(.

0/0
10.11.2007 11:44

Dallas_28

Re: Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkan

Prostě dnešní trend je obývák s kuchyní..at s evám to líbí nebo ne, pokud by to hodně lidí nechtělo,tak to developeři nedělají. Viz. např. finep.cz dejte si tam vyhledat 3+1 a ouha..žádný není k dispozici, a dejte 3+kk a máte 71 bytů k dispozici! a 2+1 nejsou vůbec!takže kdyby byly všechny X+1 rozebrány hned zpočátku, tak by asi v dalších projektech developeři přeci tvrdohlave nedělali většinu bytů X+kk. Tot´ mé poznatky..;-D

0/0
9.11.2007 11:12

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkan

developeri to delaj pouze z duvodu opticko/psychologicky zvetseni te kucy, co se ji snazi za co nejdrazsi penize prodat. 2+1 a 3+cokoliv zni rozdilne...

to, ze je to umele mlejnkovou a jinejma zaplacenejma matlalama delany trendem, je sice fakt, nic to ale nemeni na skutecnosti ze za deset let budou pravdepodobne lidi honem dostavovat pricky (nektery co maj dost penez uz driv) a tukat si na celo ... :-)

0/0
9.11.2007 12:30

Dallas_28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj

Á koukám pán je architekt že podle něj jsou všichni projektanti matlalové zaplacení, ale světe div se lidi to kupujou :-)) já dělám ted už asi tak 5tou bytovku a nevíce procent zabírají právě 1+kk a 3+kk 3+1 a 4+1 je tam tak 15%! Ono je to vše na přání developera,který již ví že tyto byty prodá 100%ně.. A já jelikož mám obývák 25m2, kuchyň 9m2 a ložnici 14m2 a čekám potomka,tak prostě jinou možnost moc nemám než dát kuchyn do obýváku do rohu a z kuchyně udělat pokoj...nebo pokud mi někdo daruje 500.000, rád tento byt prodám a koupím si větší s pořádnou kuchyní a dvěma ložnicema ;-D

0/0
9.11.2007 14:18

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj

No vidíte. prostě z nouze cnost. To byl i máš případ, když jsem se vdala a byli tak nějak nuceni upravit byt u rodičů. My se vlastně shodujeme-kuchyň samostatnou byste též rád.

Já třeba kritizuji archuitekty, developery..., že na dost veliké celkové ploše (a také drahé) bytu tu kuchyň nedělají a mají v byť tzv. i nadstandarních bytech 40 metrové obývákokuchyně, byť by třebas 25 obývák + 15 kuchyň vyjít mohla. Že to lidé kupují-prostě není výběr no pak si chválí, vždyť to tolik stálo...Vám se nedivím, ale někdo si to udělá i v solidním bytě, že vše bourá jen aby si namluvil, že je  "in".

0/0
9.11.2007 14:49

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkan

tak aby se věci daly do pořádku. Loni se v  rodině kupoval byt v novostavbě, označený jako 2+kk a víte, jaký je kolaudační výměr 1+1 ...a to je kk relativně oddělen za rohem (v budoucnu asi plánují šoupačky), takže obývák vypadá při vstupu čistě. Ono to lépe vypadá, když to má jako více pokojů. No a lidem namluvíte leccos velmi lehce..

Ono se ušetří místo, příčka, naskládá se to do patra jednodušeji atd. Nejvíce mě ovšem fascinuje, když narazíte na linku takřka ve vstupních dvěřích. Naše neteř v prvním novém bytě něco s kk měla , když úplánovali rodinu , koupili větší, v projektu pár bytů s poctivou kuchyní bylo a jak si lebedí, když to srovná. A předtím také bylo plno řečí o modernosti, názoru a šikovnosti... ono si to chce zkusit (já to kk musela prožít, a když si na to vzpomenu, ještě z toho mám skoro kopřivku, i když uplynulo loni 20 let co jsem z toho venku . Kuchyňka může být klidně malá, klidně tomu řeknu kk,(např. pro samotného člověka to může stačit) ale oddělené za dveřmi.

0/0
9.11.2007 13:30

belgian chocolate

prostš se v tom koukejte naučit bydlet

a basta!

0/0
9.11.2007 14:43

Anna Rakouská

Re: Re: Re: Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany te

Ano znám to dobře, i kdÿž jde o dříve okresní městečko, kam jsem jedívala na prázdnimy. Ale říkali tomu kuchyň, byla to místnost veliká a je pravda, že většina dne se tam odehrávala. Ale že by tam měli zrovna knihy, obrazy, fotografie předků, klavír apod, to tedy ne. My jako malí jsme byli (když ne po zahradách, lese či koupališti) ponejvíce v obýváku, byl tam kulečník a gramofon a piáno...a švandy fůra. občas nějaká z matek nakoukla, měli jsme jasná pravidla co smíme....

0/0
9.11.2007 13:50

Anna Rakouská

Re: Re: soude dle harampadi, co tam maj nastrkany ted,

K oběma vašim příspěvkům. To spaní výšce se nemusí děvčátku zamlouvat a je tam postel s úložným prostorem. Jinak samozřejně pokojíček s dveřmi. Jinak ideově to jde , já jako obvykle mluvím proti barevnosti, také tam mám spoustu šedi, ale má to být, jak už se tady podotklo bílé.....

0/0
9.11.2007 13:14

belgian chocolate

drak sežral tatínkovi noční stolek

knížky, brýle, hodinky a kondomy má teď hozené vedle postele

0/0
9.11.2007 10:40

80E-seven

Re: drak sežral tatínkovi noční stolek

;-D

R^

0/0
9.11.2007 13:14

oId fashioned Vince III..

jesusmariaundjosef,

ta zelená levitující srač ka na posteli je nová NK? Mlejnková, děte vod toho, kdo se má na ty strašlivosti (krom absolutních diletantů) koukat??? Další variace na normalizační čekárnu v krematoriu...pfujdajblRv:-©

0/0
9.11.2007 4:37

Dallas_28

Re: jesusmariaundjosef,

Koukám podle reakce že jste asi odborník na toto téma. Nebo že by právě vy jste byl ten diletant co místo návrhu řešení posuzuje dečky na posteli? Pokud nemáte na to aby jste napsal kvalitní odpověď , která by byla k věci doporučuji používat internet pouze na koukání a klávesnici bych odpojil!Rv

0/0
9.11.2007 7:50

80E-seven

Re: Re: jesusmariaundjosef,

old fashion, mas bod R^ dallas je mlejnkova :-)

0/0
9.11.2007 8:34

Dallas_28

Re: Re: Re: jesusmariaundjosef,

Mlejnovka nejsem,ale nesnáším povrchní pokrytce viz. old fashion , kteří do všech diskuzí napíší jen že to je krematorium a vylévaj si svoji špatnou náladu na přehozu přes postel, místo aby napsali něco konstruktivního (doporučuji si přečíst reakce pana oldfashion k ostatním příspěvkům paní Mlejnkové...je vždy jeden z prvních, napíše že to je hnus a tím to končí :-©)...jinak ne vždy souhlasím s řešením paní Mlejnkové! čekám kdy někdo začne z vizualizací odečítat rozměry radiátorů a vést diskuzi jestli radiátor ve vizualizaci je navržen ve správné velikosti a dotyčný pokoj vytopí ;-D

0/0
9.11.2007 9:33

leather-man

Re: Re: Re: Re: jesusmariaundjosef,

Dotyčný pokoj vytopí sousedé, kteří bydlí o patro výš. ;-D

0/0
9.11.2007 11:55

leather-man

Re: jesusmariaundjosef,

old fashioned: Toto je kvalitní názor! :-)

0/0
9.11.2007 8:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.