- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hustej článek - sám jsem koupil loni jako dobrou investici další byt 2+kk v Brně za 1,2 milionu - ještě je teda ve výstavbě, ale ani by mě nenapadlo dávat za něco většího těžký prachy a ještě to těm nenažrancům v bance zastavovat
Tenhle článek by měl být v rubrice Metropole a ne v Bydlení.
Sháním menší byt, bohužel zatím jsem nezaregistrovala nějakou větší nabídku menších bytů, jak by se zdálo, že by měla být vzhledem k tomu, že mladé rodiny malé byty opouštějí a prodávají je, jak uvádíte.
To je taková pohádka. A když je něco v nabídce, tak předražený "ateliéry" ve velikosti 25 m2 za 3 mil Kč a v těch mladá rodina těžko bydlela.
.... že píšou jakoby obecně o všech rodinách "rodiny prodávají malé byty, chtějí větší" nebo o všech mladých lidech "mladí kupují .... " a přitom se to ve skutečnosti týká jenom zlomku procenta rodin a mladých lidí, kteří na to mají peníze. Ono když 3+kk v těchto lokalitách začíná na 5-ti milionech, tak na to skutečně každá mladá rodina nemá .......
a nemá peníze, pořídí si malý byt a když plánuje rodinu, tak si pořídí větší. Musí na to ale mít.
Vážené paní redaktorky, přečetl jsem si váš článek a po úvodních několika odstavcích, jejichž informace souvisejí s nadpisem, se text "zvrhl" na reklamu na developery a nové projekty.
Hlubší zamyšlení nebo statistické údaje o generaci 30letých a právě plánujících děti anebo nějaké statistiky nikde.
Ke cti redakce slouží to, že to alespoň nezakrývají (že se jedná o placenou reklamu). Článek je totižsekci: komerční příloha iDNES - Bytové projekty