Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sprchové kouty šetří místo i peníze

Sprchové kouty šetří v koupelnách nejen místo. Protože při sprchování spotřebujeme k očistě těla mnohem méně vody než ve vaně, poznáme blahodárný vliv sprchy i na účtu za vodu a energie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

glader23

cisteni

Poradili by jste mi neco na cisteni sprchoveho koutu? prestehoval jsem se do pronajmu kde je nove sprchovy kout a po nekolika pouziti je takovej, no...zanesenej :) dikes

0/0
12.2.2007 9:43

utanův stín

Re: cisteni

Paní na uklízení.

0/0
12.2.2007 11:23

belgian chocolate

jo jo

to je nejlepší čisticí prostředek

0/0
12.2.2007 13:00

paskudilek

Re: cisteni

FIXINELA výrobce TATRACHEMA, je to levné,celkem dobré

pak BREF, CIF,zeptej se v drogerce

0/0
12.2.2007 14:44

bubak.velkej

vana x sprcháč

Já jsem zvolil oboje - vana Jika Alma (4 tis.) a vanová zástěna od Ravaka (7 tis.) takže když se potřebuju rychle osprchovat tak můžu aniž by byla potopa a když chci koupel tak si ji dám... ;-)

0/0
12.2.2007 7:54

MrScully

nejake tipy?

Pripravuju rekonstrukci male koupelny (cca 150 x 190 cm), chci tam dat sprchovy kout ve tvaru ctvrtkruhu (spis asi 100 cm misto 90 cm). Mate nejaky navrh na vyrobce? Rad bych to i s tim hydromasaznim panelem. Ravak je moc drahy, koutu z Makra prilis neduveruju. Hornbach ma taky obcas levne kouty (videl jsem za 13000 i s masazi). Rad bych se vesel tak do 25000 i s tim panelem s tryskami.

0/0
11.2.2007 13:45

paskudilek

Re: nejake tipy?

Ještě jsou koupelny www.siko.cz

0/0
11.2.2007 13:58

jakluh

Re: nejake tipy?

Máme z poslední doby dobrou zkušenost s koupelnovým studiem Sanitop (http://www.sanitop.cz/index1nf.htm) a výrobky Villeroy & Boch (http://www.villeroy-boch.com/Bathroom.20.0.html?C=CZ&L=en), ale to je to dost individuální (co vyhovuje nám, nemusí vám).

0/0
11.2.2007 18:34

smejca

Re: Re: nejake tipy?

Doporucit nekomu, kdi pise ze Ravak je drahy firmu Villeroy & Boch ;-D;-D;-D

JInak ja mam keramicky RAVAK a max spokojenost....

0/0
11.2.2007 22:40

mrcubin

Re: nejake tipy?

Co třeba Ronal?

0/0
11.2.2007 21:58

bubak.velkej

Re: nejake tipy?

Kout s masaži bych nebral. Známí to mají a nadšení z toho nejsou... Jinak asi bych vzal neco od Ravaka, rozhodne nebrat nic v obchodakach typu baumax...

0/0
12.2.2007 7:45

MrScully

Re: Re: nejake tipy?

Diky vsem za reakce. Bubaku, proc myslis, ze masazni trysky ne? Jinak Ravak je doporucovany jako kvalitni, ale ty ceny tomu pak odpovidaji...

0/0
12.2.2007 12:31

utanův stín

Re: nejake tipy?

Doporučuju české řešení. Vyzdít kout, trubky rozvést ve stěnách a osadit dražšími, značkovými tryskami, pak stačí tři (ale stejně je nebudete používat, stejnou službu totiž udělá masážní sprcha), nahoru nějaký big rain pro tu relaxaci a skelněné dveře se úpravou pro stékání vody a je to. Při dobré a dobře provedené izolaci funguje, je to super omyvatelné, nikde nepraská silikon, nezatéká a rozpočet je taky v pohodě. Jen se mi neosvědčili vložky do odpadu s takovou klapkou, údajně to nemá vysychat, takže se nemusí zalévat. Bohužel nepoužitelné, pokud má někdo doma nějaké vlasy.

0/0
12.2.2007 11:15

Benjout

to je super

že to šetří místo, ale na do tý koupelny na tý druhý fotce by se vešla i whirpoolka ;-D;-D;-D

0/0
11.2.2007 10:10

80E-seven

naprosty souhlas,

ze sprchove kouty setri misto.

nechapu, jak muzou setrit penize 8-o kdyz mam vanu, a musim ji vybudovat a zakoupit novy sprchac, kolikrat ze se to musim usporne sprchovat nez se mi ta investice vrati? tak dveste let... R^

zase ten investigativni zurnalismus :-© jeste chybi, aby se v nadpise zminili o tom, ze sprchovy kout pomaha hubnout a setri zdravi a zivotni prostredi a pomaha k lepsimu sexu a uz jsme uplne jinde.......

0/0
11.2.2007 5:10

zhost

Re: naprosty souhlas,

je to mysleno nejspis, cas jsou penize;-D a sprcha je aspon u me kratsi nez vana

0/0
12.2.2007 7:19

kibic1

Re: Reference

pohybuju se v tomto oboru asi 5 let a Ravak není špatná volba,ale je to už velká firma na domluvu.

V poslední době preferuji Riho , slušný poměr cena--výkon   např.automaticky dodávají úpravu skla proti kapkám

0/0
10.2.2007 23:09

farous

Nesmysl

že sprchovej  kout šetří vodu , možná u velký vany ale u klasický 150-170 je to blbost

0/0
10.2.2007 19:37

paskudilek

Re: Nesmysl

Záleží jak se taky dlouho sprchuješ. Jestli půl hodiny, nebo hodinu.

0/0
10.2.2007 19:47

belgian chocolate

ve sprše se je možno se věnovat i jiným věcem

než očistě

0/0
11.2.2007 12:57

paskudilek

Re: ve sprše se je možno se věnovat i jiným věcem

a ve vaně taky, třeba někoho, nebo něco topit.;-D

0/0
11.2.2007 13:22

belgian chocolate

minule jste mě za vtípky o topení přísně pokárala

a teď si sama začínáte

0/0
11.2.2007 14:03

paskudilek

Re: minule jste mě za vtípky o topení přísně pokárala

ale to byla narážka na naše členy rodiny, tady to píšu všeobecně;-)

0/0
11.2.2007 14:05

belgian chocolate

a co nacvičování operních árií

to je taktéž časově náročné. kolikrát si musím přidat teplou vodu.

0/0
11.2.2007 14:06

paskudilek

Re: a co nacvičování operních árií

nebo čtení knih a novin.Než se přečte sto metrů knih, co máte doma.To je pak spotřeba.

0/0
11.2.2007 14:09

belgian chocolate

to mi vykládejte

ještě štěstí, že vodu máme ze studny

0/0
11.2.2007 14:41

farous

Re: to mi vykládejte

A máte na studnu povolení pro odebírání spodní vody?

0/0
12.2.2007 9:52

belgian chocolate

nakonec budu mít ještě povolení

pro česání švestek na vlastní zahradě, ne?

0/0
12.2.2007 15:37

utanův stín

Re: nakonec budu mít ještě povolení

Já bych to nepodceňoval. Do konce roku si to raději zjisti. Já tu naší, stoletou, půjdu taky "vydržet".

0/0
12.2.2007 15:50

Soami

Re: Nesmysl

Pokud srovnáme sprchování a napuštěnou vanu, tak sprchování 100% šetří - při rozumném čase. A je jedno, kde se člověk sprchuje.

0/0
10.2.2007 23:31

michal II

Re: Re: Nesmysl

Jestli patris k tem zoufalcum, co maj uspornou sprchu, se stop talcitkem a jeste si pri mydleni tu sprchu vypinas, pak asi budes mit pravdu. Kam ale zmizel ten komfort a relaxace.

0/0
11.2.2007 1:44

Soami

Re: Re: Re: Nesmysl

Asi tak:rychlá sprcha se zastavením vody-27 l. Bez zastavení 55 l. Normální 75 l, dlouhá 120 l. Vše měřeno přes budík. Standard vana 170x40x50 napuštěná do 1/2 - 170l. Úspora sprchováním cca 5Kč :-) Já preferuji komfort-proto sprcha, manželka preferuje komfort-proto vana. Rozumíme si?;-) 

0/0
11.2.2007 9:09

belgian chocolate

ještě bych prosila srovnání

kolik litrů vody se průměrně spotřebuje během soulože ve sprše vs. ve vaně

0/0
11.2.2007 12:56

paskudilek

Re: ještě bych prosila srovnání

s obřízkou počítejte 4x tolik, co normálně;-D

0/0
11.2.2007 14:02

belgian chocolate

můžete to uvést i bez, já už mám vzorečky na převedení

jenom upozorňuji, že vanu máme 180x80x60

0/0
11.2.2007 14:05

paskudilek

Re: můžete to uvést i bez, já už mám vzorečky na převedení

my vanu nemáme, proto to nemám jak změřit i kdybych chtěla. Nebude hrát i roli, jestli máte plastovou, nebo litinovou a jako požadujete udržovat teplotu? V litinové vaně to rychleji chladne. Taky záleží, jak budete vy a partner nažhavení a jak máte velký povrch těla, jak budete hodně ponořeni. Ten Saomi už to počítá, možná večer se dovíte výsledek.;-D

0/0
11.2.2007 14:13

paskudilek

Re: Re: můžete to uvést i bez, já už mám vzorečky na převedení

Soami

0/0
11.2.2007 14:14

Soami

Re: můžete to uvést i bez, já už mám vzorečky na převedení

Tak bohužel - tato rovnice má příliš mnoho neznámých;-)

0/0
11.2.2007 17:23

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Nesmysl

a vodu máš ze studny, ne?;-D

0/0
11.2.2007 13:23

zory

Re: Re: Re: Nesmysl

Já teda nevím, ale nedokázala bych se namydlit, kdyby na mě tekla voda ze sprchy, protože by mě to současně s mydlením oplachovalo a nemohla bych si být jistá, že jsem některou část těla nevynechala. Fascinují mě zvyky jiných lidí. Např. znám rodinu, co má v koupelně koberec :-O

0/0
12.2.2007 11:43

belgian chocolate

udělej krok vzad

to se ovšem musíš sprchovat ve vaně nebo mít dostatečně velký sprochový kout.

0/0
14.2.2007 10:32

michal II

Re: Nesmysl

Naprostej souhlas. Pokud teda nejsem v nejakym casovym stresu, tak bych pri svym sprchovani napustil min 2-3 vany. Pokud specham, tak stejne nebudu napoustet vanu, takze je blbost porovnavat.

0/0
11.2.2007 1:42

paskudilek

ta druhá fotka je dobrá

sprchový kout šetří místo a koupelna je 5x5 m.;-D

0/0
10.2.2007 13:10

Soami

Reference

Může někdo doporučit výrobce skleněných dveří pro sprchové kouty? Samozřejmě s dobrým poměrem kvalita cena. Kvůli neplacené reklamě klidně i do mailu.Díky za pomoc.

0/0
10.2.2007 9:57

paskudilek

Re: Reference

My si budeme dělat asi ravak.

0/0
10.2.2007 13:09

utanův stín

Re: Reference

Asi Huppe, ne?

0/0
12.2.2007 9:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.