Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vesmírné nádraží ve Stuttgartu předběhlo dobu

To nádraží vypadá jako z jiné planety. Přitom má už za pár let stát v německém Stuttgartu. Neméně fantaskně vypadá i systém schodů a chodníků, které jako visutý most spojují chudinskou čtvrť venezuelského města Caracas se „zbytkem světa“. Právě tyto dva projekty nedávno v Bangkoku vyhrály v celosvětové soutěži Holcim Awards 2006 pro trvale udržitelný rozvoj ve stavebnictví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brundi

No tyy jo!
Tak ona uz se da dneska dostat cena za vytrhany plevel, opravene schody a barevne natrenou omitku? Ze ja nedelam "architekturu"!
0/0
9.6.2006 14:26

KirovReporting

Re: No tyy jo!
vytrhat plevel, opravit schody, barevne natrit omitku umi kazdy. Navrhnout vse tak, aby vzrostla kvalita cele ctvrti a pouzit jen tyto jednoduche prostredky to uz je prace. klidne si to zkuste... jinak blahopreju, udelalo mi to radost.
0/0
10.6.2006 16:14

belgian chocolate

skutečné umění je napsat elaborát
který vyzní tak, že to vytrhání plevele a natření domečku, který pak drží dohromady jen tou barvou, tu kvalitu čtvrti zvýšilo (samozřejmě bez ohledu na to, jaká je skutečnost). tak se vyhrávají soutěže!
0/0
11.6.2006 10:43

atvar

to jako ve štutgartu zrušej
tu věž s hvězdou na začátku pěší zóny?
To je škoda. Ale stejně už tam moc nejzdim.
0/0
8.6.2006 10:53

belgian chocolate

Re: to jako ve štutgartu zrušej
mně tam zase velmi vyhovuje ten nádražní hotel, co se do něj vchází přímo z haly. doufám, že ten zůstane.
0/0
8.6.2006 11:03

LukasDost

Hl.n. Praha
Tak tohle by si měl přečíst ten 'umělec', co navrhnul hlavák v Praze. Vymyslet hlavní nádraží jako bunkr zevnitř natřený na tmavě červeno až černo, kde se člověk nemá ani kam posadit, opravdu může jenom pomatený mozek.
Doufám, že se už brzo rozhodnou ho přestavět. Když si člověk představí, že je cizinec a první co z Prahy uvidí je tenhle paskvil s bandou vágusů v parčíku... 
0/0
8.6.2006 10:01

Karboxyl

Re: Hl.n. Praha
"Doufám, že se už brzo rozhodnou ho přestavět." Oni se ho už rohodli přestavět asi před 4 roky. Letos by měla rekonstrukci začít firma Grandi Stazioni, která rekonstruovala nádraží Roma Termini. Kdo tam byl, ví, že je to rekonstrukce velmi zdařilá.
0/0
8.6.2006 10:22

KirovReporting

Re: Re: Hl.n. Praha
jenze rekonstrukci Roma Termini nenavrhoval architekt Kotas - jako navrhuje v Praze. Bohuzel.
0/0
10.6.2006 16:15

belgian chocolate

efekt sněhové koule?
no to nevím, spíš předpovídám efekt Chanova. pokud si člověk na něco nevydělá, neváží si toho.
0/0
8.6.2006 9:59

chrobaktruhlik

papírové teorie
1/ jedna věc jsou papírové návrhy druhá prax viz. nové hlavní město Brazílie
2/ Živoucí nádraží uprostřed města  ... zanořenou do podzemních tunelů v hloubce 12 metrů  - to by si měli prostudovat radní v Brně
0/0
8.6.2006 8:35

King_Feanor

Re: papírové teorie
jo to by mohlo být fakt krásný,.. ale i to nový nádraží tu bude hezký. Ježe to ndáraží v zemi by stálo 40 miliard.. a né ěnjakých ubohých 20.. a na to by nám pražáci nedali ani korunu.. ještě bysme to měli podobně drahý jako v praze a hezčí... :(
0/0
8.6.2006 13:15

Brundi

Re: Re: papírové teorie
Boze muj, proc musi z kazdeho, ale z kazdeho prispevku brnaka ciset ta vase provincni ublizenost... To vam to neni fakt trapne?
0/0
9.6.2006 14:24

809.KocuR

Re: papírové teorie
Jednu vec by zjistil i clovek veci neznaly. Ze na to ani Brno ani stat nema. (a USA na na to tech par miliard $ nedaji)
0/0
9.6.2006 15:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.