Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byt pro mladé zařízený v moderním designu

Obvykle bývá řešení interiéru malého bytu mnohokrát obtížnější než bytu velkého. Jednak proto, že se tam majitel snaží na malou plochu dostat vše, na co je zvyklý z bytu většího. Anebo není ochoten se lecčeho zbavovat a pakliže třeba pracuje doma a potřebuje pracovní kout, nebo hodně a rád vaří a touží po velké kuchyni, začínáme se dostávat do pozice „buď, anebo“ - a to je pak vždy těžké rozhodování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

old fashioned Vince III...

prokrista,
ta Mlejnková si fakt myslí, že když rozchodila ten obskurní soft, že je architekt... to mě teda podržte...
0/0
14.8.2006 13:26

Daniel Ševčík

Ty vo.e, si děláš srandu, ne?!?
Pidi kuchyň za 85000? Za 25000 máš super dřevěnou kuchyň z masivu od zručného řemeslníka. 50000 za spotřebiče chápu i když by se do té ceny vlezla i pračka, jenom bych neinvestoval do varné desky na drahou elektřinu. Plyn je plyn. Noční stolek za 4100? To má jako pozlacené okraje? A ty dvě police nad postelí vážně stojí 7500? Ty jo. Za to mám dřevěné masivní police do celého bytu! No a jestli si stolař vezme 20000 za rohovou skříň, tak je to moc. Copak potřebuju skříň, kterou navrhne nějaký Lojza z designového studia? Stolař ji navrhne, samozřejmě po pečlivém proměření, také a nechce za to přemrštěné ceny! Ale vrcholem je ta obývací stěna. Stejnou, ale v modré barvě, si koupil bratranec za 13000. Za gauč bych taky 20 tisíc nedal. 12000 je maximum a to to musí být i s thajskou masérkou v úložném prostoru! 5500 za kus oceli a skla dá jen blázen! Za 4000 se dá pořídit bezva stolek a klidně taky z oceli a skla. Nechápu, v životě bych se nenechal takhle otrhat příživníkama typu design
0/0
8.6.2006 22:09

Daniel Ševčík

Re: Ty vo.e, si děláš srandu, ne?!?
... designérů a různých studií. To co předvedla paní architektka, by svedla i moje sestra z průmyslovky. A prosklené dveře do ložnice si dá jen sobec, který nemá ohled na partnera po noční (příklad, v životě jsem noční neměl :-) Shrnuto: drahé cenou a vzhledem normální.
0/0
8.6.2006 22:11

80E-seven

Re: Re: Ty vo.e, si děláš srandu, ne?!?
klidek... mlejnkova neni architektka. neni ani designerka (na to by musela mit skoly). mlejnkova nekde stahla zadara program a ted se s nim uci. pro inspiraci si chodi do nasich diskusi, znalosti v jakemkoliv oboru kolem stavebnictvi veskere zadne, o dizájnu vi jenom to ze se to pise anglicky...
0/0
14.8.2006 16:06

fuga79

Lidi, proboha
Lidi, proboha, nadneste se nad to všechno, místo abyste hodnotili architektonický návrh, tak zde debatujete o tom, zda prosklené dveře mezi ložnicí a obývákem mají smysl, či jestli se za 50 tis. Kč dají pořídit spotřebiče. Spíš se pozastavte nad tím, zda architektka splnila požadavky mladého páru. Nevěděli si rady s barvami zdí - dle návrhu je tedy mají vymalovat šedivě do vzhledu betonu????  ...... A co skříň v předsíni? Když tak koukám na původní plánek bytu, tak se tam ani náhodou nemůže vejít!!  No a s těma barovejma stoličkama tomu byla nasazena koruna, ale to už bylo dostatečně okomentováno od jiných - štědrý den, zády k oknu... Jak to vidíte vy ostaní???
0/0
3.6.2006 23:10

belgian chocolate

ach ano, barevné řešení
mi připomíná film Krvavá svatba, ale třeba je to jenom můj dojem... architektonický návrh dělá architekt, což paní Mlejnková není.
0/0
4.6.2006 13:38

belgian chocolate

jíst u baru zády k oknu?
fuj, to mě hned přešla chuť
0/0
2.6.2006 10:55

80E-seven

pi mlejnkova
se uz naucila delat 3d... diky tem vizualizacim vidime, ze v byte panuje otresny bordel - vsechno je tak nejak neladne a neusporadane. mozna by mela zustat u 2d nacrtku...
0/0
2.6.2006 10:04

Jája a Pája

zmatek
Pořád jsem nenašel ten druhý pokoj, pokud to tedy není 2 + kk.
0/0
2.6.2006 9:29

80E-seven

Re: zmatek
proste je to moderni dyzajn... ten se pozna podle toho, ze mas kuchyn v obyvaku (nejlepe i pracku), skleneny stolek na pavoucich nozkach, mohutnou obyvakovou stenu, ovsem namatlanou cervenou barvou, steny sede (pokud mozno), zadny stul na jidlo (je moderni drzet dietu), akorat tentokrat nespojila wc s koupelnou, asi jsme ji zmatli kdyz jsme to kritizovali...
jo, a v loznici se pekne utnula: misto te monstrozni vestavene nemoderni (80. a 90. leta) skrine tam mela byt oddelena satna - stejne tam to misto zustalo prazdne. nojo aspon tam muzou dat rotoped
0/0
2.6.2006 10:27

belgian chocolate

prosklené dveře do ložnice
budou též zdrojem radosti a pohody v domácnosti, jakmile 1) bude někdo nemocný 2) jeden bude chtít spát a druhý si svítit v obýváku 3) návštěva bude přespávat na tom drahém gauči
0/0
2.6.2006 13:49

soniccz

Re: Re: zmatek
Hm, my máme kuchyň v obýváku, protože ve 2+kk to prostě jinak nejde. A místo stolu máme taky bar, protože tam prostě na pořádný není místo. Nevidím v tom nic moderního, prostě znouzectnost
0/0
4.6.2006 10:41

chrobaktruhlik

dobrý
až na tu neexistenci normálního jídelního stolu /bufet i na Štědrý den?/  a líbí se mi oddělené WC
0/0
2.6.2006 7:25

mikami

Re: dobrý
řešili jsme stejný problém, chceme dělat rekonstrukci domku a navrhli jsme si taky kuchyň spojenou s obyvakem - uplně stejně jako je zde. Pak jsme tak přemyšleli, že bychom vlastně neměli kde jist, jen u konferečního stolku nebo u toho pultu, co vznikne a když bychom se rozrostli tak jist 4lidi u něčeho takového... to by byla zábava. Takže jsme museli zrušit jeden pokoj, proudložili timpadem prostor pro obyvak a kuchyň a sloučili jsme vznikly prostor jako jidelnu, kuchyň, obavák a ještě mame oddělenou kuchyňskou linku malým kouskem zdi (asi 1m) od obyvaku (pěkně se tam schovaji různé věci). Jinak navrh je ok :-)
0/0
2.6.2006 8:02

grgr

Pohovka za 20000,-?
Tak to vím o levnějších
0/0
2.6.2006 7:21

80E-seven

Re: Pohovka za 20000,-?
to budu radsi sedet na zemi  
0/0
2.6.2006 10:28

metafrik

Re: Re: Pohovka za 20000,-?
souhlas.
0/0
2.6.2006 11:10

bandicoot

stůl
Neexistence jídelního stolu by mi asi vadila... bejt mladej přece neznamená jíst rychlovky u bufetovýho pultu. A místo WC bych udělal komoru nebo šatnu a nemusel bych řešit vestavný skříně.
0/0
2.6.2006 7:10

fabosun

Odpad WC
Dobrý den. Je to zajímavý návrh, jen by mě zajímalo, jak je řešen odpad WC. Má WC samostatný odpad nebo je veden až někde do koupelny? Tam bych čekal nějakou společnou šachtu. Je to v tomto případě technicky možné - vést odpad až do koupelny? Nebo je těch šachet v domě víc? Dík za objasnění... 
0/0
2.6.2006 7:03

radyma

Re: Odpad WC
WC má 100% samostatný odpad.
0/0
2.6.2006 8:16

fuga79

Re: Odpad WC
Ne, je to novostavba z projektu Slunečný vršek, zakoupil jsem si podobnou, tahle byla v nabídce též. Odpad WC je řešen samostatně šachtou, stejně tak jako odpad koupelny. To znamená, že domem vedou dvě šachty!
0/0
2.6.2006 8:30

chrobaktruhlik

Re: Re: Odpad WC
To znamená, že domem vedou dvě šachty - kwa! Ostrava hadr !!! 
0/0
2.6.2006 10:35

gat

hezký
...jen tohle za 50.000,- je trošku utoií - Spotřebiče orientačně (samostatně stojící chladnička, vestavná myčka nádobí, vestavná pečící trouba, varná deska, odsavač par, dřez, baterie)  
lednice 13.000,-; vest.myčka 12.000,-; vest.trouba 10.000,-; varná deska 8.500,-; odsavač 3.500,-; dřez 1.000,-; baterie 2.000,- - to je opravdu ekonomický "lowend"
0/0
2.6.2006 1:31

hlava9876543210

Re: hezký
no ja si myslim, ze se ani o "lowend" jednat nemuze, vzdyt vest. mycka za 12 snad ani neexistuje a o lednici uz ani nemluvim...
jinak se mi zda, ze takove clanky pisi pro redakci studenti po nocich na kolejich vc. jednoduchych vizualizaci...
zdar!
0/0
2.6.2006 6:52

Hanyz01

Re: Re: hezký
Kdybyste aspoň neplácali nesmysly, když nemáte přehled...S internetem umíte, takže si jistě dokážete najít ceny např. těch myček - já se koukal na bilezbozi.cz - a to podotýkám nemají nejlevnější ceny na trhu.
Myčky 45cm - ceny 8890-23040 Kč
Myčky 60cm - ceny 8190-41890 Kč
Takže za dvanáct tisíc si už do bytu mohou vybrat zcela bez problémů.
0/0
2.6.2006 7:43

Hanyz01

Re: hezký
A pokud jde o ledničky (tedy kombinované - chladnička+mrazák), tak cena začíná na necelých 7000Kč a ty nejdražší jsou za 100 tisíc.
Ale upřímně - k čemu je vám lednice za sto litrů? Budete dělat dojem na sousedy?:-)
Mladý pár, pro který byla koupě bytu sama o sobě finančně dost zatěžující, si jistě rozmyslí, jestli má cenu kupovat třeba právě tu lednici za 100tisíc, nebo za těch 13...  jsou mladí, až přijde rodina, stejně se budou stěhovat do většího ale to bude nějakou dobu trvat, proč zbytečně velké a drahé spotřebiče - něco takového by udělal jen snob.
0/0
2.6.2006 7:50

80E-seven

Re: Re: hezký
jiste mas pravdu, ze poslouzi i to nejlevnejsi...ALE...
neni nahodou to nejlevnejsi zaroven i to nejjednodussi? chci rict, ze nejlevnejsi mycka dela peknej bugr - a bude stat v obyvaku... to same odsavac par.... aj.
0/0
2.6.2006 10:03

Hanyz01

Re: Re: Re: hezký
Souhlas, ty nejlevnější mohou (ale nemusí) být nekvalitní, neúsporné... - jenže ono je to relativní a navíc když cenové rozpětí je 8-50000 a vy za to chcete dát 13 tisíc, tak zase tak malý výběr nemáte... 
Druhá varianta pak je obejít se bez myčky - prozatím, než si ušetří na nějakou opravdu velmi kvalitní (tichou a úspornou) - jinak jít automaticky po vysoké ceně ještě neznamená dostat vysokou kvalitu. 
0/0
2.6.2006 10:14

80E-seven

Re: Re: Re: Re: hezký
vcelku mas pravdu, ale vseobecne vzato, ty tiche jsou drazsi. nevim, jestli by ji poridili za 13 tis.... da se i setrit a mycku nemit vubec...
shrnuto: kuchyn bych oddelil od obyvaku a dal tam mycku (i levnou). pak pani domu nestravi v kuchyni mladi...
0/0
2.6.2006 10:22

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: hezký
Nezklamals. ;-D
0/0
2.6.2006 21:34

chrobaktruhlik

Re: Re: Re: Re: hezký
na jedné straně nemají pořádný stůl ale myčku jo - za kolik dní zaplní 2 lidé 45cm myčku při jejich /jak píše p. arch/ hektickém životě?
0/0
2.6.2006 10:38

belgian chocolate

malou myčku zaplníš, ani nevíš jak
bydlívala jsem sama v bytě s myčkou, doma jsem jenom snídala a pokud jsem nevečeřela jinde, doma jsem si akorát namazala chleba. přesto jsem myčku obden zapla, a jak ráda. kdepak, škopek s nádobím už nemusím.
0/0
2.6.2006 21:43

Kovis

Re: Re: Re: Re: Re: hezký
Asi tak za 2-3 dny. Kdepak, mycka byl u nas druhy spotrebic v domacnosti a pokud bych dneska zarizoval, rozhodnu se stejne. Nadobi ve drezu nebrat, je 21. stoleti.
0/0
2.6.2006 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.