Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Druhý VyVolený: byt za 6 milionů a za souseda Vladka

Druhá řada reality show VyVolení startuje už tuto sobotu 18. února. A i tentokrát dostane vítěz luxusní byt. Oproti Vladkovi Dobrovodskému, výherci první série VyVolení, si ale polepší. Dostane totiž byt v hodnotě šesti milionů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chorche

Nová harfa
Normální sociální byt podle čssd...do 90m2...tak nevim proč TV Prima ho považuje za luxusní...zase další podvod
0/0
15.2.2006 20:43

SiSi

Re: Nová harfa
Tak to nemá chybu-dobrá připomínka
0/0
16.2.2006 8:25

jirkanovaksuperchlapik

Re: Nová harfa
Hustá hláška...ale jo máš recht
0/0
17.2.2006 0:29

SiSi

Re: Nová harfa
změna...tento byt není sociální, protože vůl Sobotka i tento byt  zdaní 19ti%. (v domě jsou i vetší byty než 90m2, proto celý dům bude patřit do 19% daně) tj. cena 6 mio odpovídá. (nyní 3,5mio) po roce 2008 6 mio.
0/0
24.2.2006 10:09

Ludek_II

tip
Tipuju, ze tentokrat vyhraje lesba...
0/0
15.2.2006 17:36

petrucciani

Re: tip
Transexual.
0/0
15.2.2006 23:21

starej__vul

Re: tip
Národnostní menšina ...
 
0/0
16.2.2006 8:25

SiSi

Re: Re: tip
Takto by bylo hustýýýýý!!!!! To by sousedi měli radost. To by rázem klesla cena ostatní bytečků
0/0
16.2.2006 8:36

sokol

Nová harfa
V projektu nová harfa se nejedná o byty ale o desítky Ubytovacích jednotek na jedné chodbě (ty nesplňují parametry bytu, ale hotelových pokojů a jsou daněny 19%DPH) - viz http://www.finep.cz/web/?s1=harfa&s2=cenik&s3=kompletni&lng=cz  Bytů je tam jen pár. Zvukové izolace budou katastrofální, prostě horší neznačkový hotel. Sociální struktura nové harfy bude z velké části ten nejchudší póvl a navíc zadlužený hypotékama. Střední vrstva se sem rozhodně stěhovat nebude, ta zůstane v kvalitních panelácích v 3-4+1 se 3 vchody na jedné chodbě a zavedenou infrastrukturou okolí.
0/0
15.2.2006 14:30

Petr

Re: Nová harfa
HAHAHA,....kvalitní střední třída zůstane v panelácích ...jo a ještě další pohádku nemáš?
0/0
15.2.2006 15:40

Denisa

Re: Nová harfa
Sokol je odborník . V panelácích má super komfort a bezva zvukovou izolaci,...tak se cítí oprávněn krizizovat novostavby  Zajímalo by mě, kolik jich navštívil . Přesto děkuji za vysvětlení, že není nad panelák
0/0
15.2.2006 15:53

sokol

Re: Re: Nová harfa
A proč by měla střední třída kupovat ubytovací jednotky na nové harfě? Střední třída má snad na opravdový byt!! A těch zrovna tady moc není. A jen vůl by si kupoval byt mezi ubytovnami. Už jste spal někdy v bytě s mezibytovými příčkami porotherm aliaz cihlovzduch 24cm ? Zrovna v tomto je panel kvalitnější.
0/0
15.2.2006 16:28

Karel

Re: Re: Re: Nová harfa
Ano, mám z toho byt na Barrandově od FINEPU a nic zvláštního se neděje
0/0
15.2.2006 16:29

DoG

Re: Nová harfa
suhlas. harfa je snad najhorsi projekt v prahe, podorysy odporne a okolie je uplne o nicom. je to ako na smetisku.
0/0
15.2.2006 16:58

Jindra

Re: Re: Nová harfa
Slovák se vyjadřuje k bytům, podívej se do svého slumu na SLovensku
0/0
16.2.2006 8:35

Jarda

Re: Re: Re: Nová harfa
Mozna ten Slovak je na tom lip nez ty, kdyz se zajima o novostavby v Praze. Jak se jmenuje tvuj Bronx?
0/0
16.2.2006 12:20

Ujo

Re: Re: Re: Re: Nová harfa
Slovák je jenom Slovák a nemá co komentovat pokrok v Čechách
0/0
17.2.2006 8:37

nelde

Architekt debil
Toho architekta, co navrhl vnitřní uspořádání by měli pověsit za koule do průvanu. Kdybych to měl koupit, tak bych chtěl posunout tak půlku zdí.
Jo a schémata by měla mít orientaci jako mapa, takže tento byt je na západ.
 
0/0
15.2.2006 13:28

keri1

Re: Architekt debil
prototo dostávaj až za rok aby si mohli určit vnitřní uspořádání ne ????
0/0
15.2.2006 14:02

SiSi

Re: Re: Architekt debil
ne byty dostavávají až za rok, aby měli developeři peníze na stavbu, většinou se platí v průběhu stavby.
0/0
15.2.2006 14:17

Petr

Re: Re: Re: Architekt debil
to ale nemáš pravdu, platí se 15% a pak 85%, čili čili
0/0
15.2.2006 15:42

Kiki

Re: Re: Re: Re: Architekt debil
Nemáš pravdu, FINEP potřebuje mít byty prodány, aby mohl od kupujících v průběhu stavby proběžně inkasovat vynaložené prostředky, popř. je inkasovat od hypotečních bank.
0/0
15.2.2006 15:48

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Architekt debil
Mám, kamarádka právě tu Harfu takto kupuje. Já měl v roce 2002 byt od FINEPU a tam to ještě bylo, jak říkáš
0/0
15.2.2006 15:54

SiSi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Architekt debil
Máš pravdu, teď je to trochu jiné  developeři přistupují na podmínky zájemců. Jedině dobře!
0/0
16.2.2006 8:29

Jmeno

Kolbenka
Jezdím každý den okolo té zrůdnosti co staví Finep na Kolbence. Ta výhra je spíš za trest. Vždyť je to betonové monstrum se stovkami bytů. Kdo si tam dobrovolně koupí byt, tak je oslík, kterému se ve Finepu za zády smějí. Jejich záměr zde není dělat kvalitní bydlení, ale rejžovat prachy. No proti tomu žádná, byznys je byznys. Takže hloupí jsou vážně jen ti kteří to kupují.
0/0
15.2.2006 12:38

Petr

Re: Kolbenka
Nová Harfa je fajn a názory socky z paneláku nikoho nezajímají. TY holt na takový byt mít nikdy nebudeš
0/0
15.2.2006 12:46

Jana

Re: Re: Kolbenka
Souhlas, pryč se sociálama,...taky proto se tyto nové byty staví. Aby děti slušných lidí si nehráli s malými sociálními demokraty
0/0
15.2.2006 12:50

SiSi

Re: Re: Re: Kolbenka
částečně máš pravdu, jen bydlení od Finepu není zrovna ta pravá dobrá adresa
0/0
15.2.2006 13:06

karel

Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Od FINEPU bydlím na Barrandově a rozhodně to je lepší než nějaký paneláky pro socky. Vždycky se najdou nějaké problémy, ale nedramatizoval bych to. Pořád platí...NOVOSTAVBA lepší paneláku
0/0
15.2.2006 15:43

Jmeno

Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
to miluju, když se nějací duševní chudáci ohání slovem socka. Někde jsem slyšel že se nejvíc povyšují nad druhé maloměšťáci, kteří přišli do Prahy z vesnice a myslejí si že jim patří svět. Mají dobrou práci, byt na hypotéku a všichni ostatní jsou looseři nebo socky.
0/0
15.2.2006 16:03

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Přesně tak, looseři a socky. Jenomže já jsem z Prahy a kupuji již třetí byt,..tak o tom vím více, než looser jako TY, který se mi snaží odkrývat zákulí trhu s nemovitostmi, přidom určitě bydlíš někdě v socka paneláku
0/0
15.2.2006 16:28

XMEN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Když mají dobrou práci, asi žádní looseři to nebudou, že....dělníku
0/0
15.2.2006 16:32

Jmeno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Po finanční stránce asi ne, ale budou to zakomplexovaní konzumenti.
0/0
15.2.2006 16:53

SiSi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Takoví nabobové-zbohatlíci, bez vkusu. Výsledkem jsou podinkatelská baroka a zařízení ve stylu dělnický biedermayer.  
0/0
16.2.2006 8:35

phi

Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
no, já bydlím na žižkově v půdním bytě o 100 metrech a rozhodně je to lepší než někde na Barandově od Finepu:) ale stejně si myslím, že raději Opatov na metru než Barandov na tramvaji ....
0/0
15.2.2006 22:46

Jindra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Barrandov s Prokopským údolím a Opatov s gangy feťáků,...stačí si vybrat  Jinak my co máme auto, moc metro neoceníme
0/0
16.2.2006 8:36

SiSi

Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
ano Karle, ale já mám na mysli něco jiného. Věřím, že bydlení na Barrandově je dobré i od Finepu (ostatně vybral si to i Gross:-)), já píšu o dobré adrese, stejný byt ze stejného materiálu má jinou cenu v lokalitě Břevnov a v lokalitě Jižní město. Podívej se na ceny realit, je to dostatečný důkaz.
0/0
16.2.2006 8:32

Dan

Re: Kolbenka
Nová Harfa bude dobrá. Klidný vnitroblok a ještě bez sociálních případů, protože si všichni ty byty musí koupit. Není to špatná koupě. Bude se tam sice ještě chvíli stavět, ale jako investice .
0/0
15.2.2006 12:49

SiSi

Re: Re: Kolbenka
zda to bude dobrá investice záleží na ceně. Vladko i ten druhý VV to mají zatraveně předražené. Tak kdyby to stálo cca 3,5 mega to pak joooo
0/0
15.2.2006 13:07

Dan

Re: Re: Re: Kolbenka
To máš pravdu, cenu dostali předraženou
0/0
15.2.2006 15:45

Xapard

Re: Kolbenka
Lokalita dobrá, design baráků dobrý,...ceny perspektivní. DOBRÁ KOUPĚ a z TEBE čiší závist
0/0
15.2.2006 12:51

Jmeno

Re: Re: Kolbenka
aha ... takze se ozvali majitele bytu Nova harfa :)) ... dobra investice to byla jen pro Finep, ktery ten pozemek snad ani nekupoval, ale dostal za nej zaplaceno ... po tech tovarnich halach je tam prej spoustu sajrajtu v zemi a je jednodusi na tom neco postavit nez to za velke naklady zlikvidovat :)
0/0
15.2.2006 12:58

Petr

Re: Re: Re: Kolbenka
ale ale, každý ví, že pod pozemkem jsou garáže, čili se nestaví na nějakém sajrajtu
0/0
15.2.2006 15:42

Davenport

Re: Re: Re: Kolbenka
Kde bydlíš TY? Já závidím lidem, kteří si mohou dovolit koupit takto pěkný nový byt. Bohužel patřím k těm v panelácích,...budoucích ghetech
0/0
15.2.2006 15:47

Jmeno

Re: Re: Re: Re: Kolbenka
ty musíš být ale šílený pesimista, když si myslíš, že z panelákových sídlišť budou gheta. Navíc jsi určtitě jeden z těch, kteří si mylsí, že když je někdo prachatý (zadlužený) a má na nový byt, tak že to je zárukou slušného sousedctva :))
0/0
15.2.2006 16:07

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
nesuď dle sebe, většina lidí kupuje takovéto byty cash. Ale zárukou dobrého souseda to samozřejmě není. Ale aspoň mi nebude krást na zahradě
0/0
15.2.2006 16:31

Jmeno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
tak to jsi docela vtipná Jitko naplavenino :) právě že ti co platí cash, tak kradou nejvíc :)) ... no ale je pravda že ve velkém, takže o zahrádku se bát nemusíš :)))
0/0
15.2.2006 16:55

xxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
Koukám tady je to samej milionář každej má takový prachy cash.Nechteli byste mi jich tedy pár dát??
0/0
15.2.2006 17:06

SiSi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
sakra, že neřel před rokem , už jsem koupila nemovitost  a tak jsem plonk
0/0
16.2.2006 9:29

SiSi

Re: Re: Re: Re: Re: Kolbenka
budou, ale ne ze všech, Viz Chánov to není gheto? A proč je tím čím je? Tady je jedno zda panel nebo cihla, ale kdo tam bydlí. Jestli si nový  majitel bytu vezme hypotéku, tak to nebude žádný bezďák-páč by mu jí nedali. Bude si bytu vážit - vždyť za něj platí a ne málo. Je to vše o lidech. Když bydlím v paneláku a jsem slušné družstvo nebo společenství, tak dům opravíme, zateplíme....a dobře se nám bude žít. Pokud jsou tam socky žijící z výplaty do výplaty (sociálně slabší prominou), tak ten "panelák" a nebo i cihla budou ghetem - asi tak.
0/0
16.2.2006 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.