Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sušičky: usnadňují život v domácnosti?

Sušičky se v domácnostech čím dál víc prosazují. Důvod? Těch je hned několik. Prádlo je načechranější a hlavně se nemusí příliš žehlit. Nebo vůbec ne, což láká muže, ale nejen je!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stefanides

ok funguje to
to pred tim byla zkuska!!! za chvili prijde vlastni prispevek, jeste mam NHL hockey pak to vsem skeptikum vysvetlim!!!hehehe
0/0
29.4.2004 3:01

stefanides

xdgh
xfhxfhg
0/0
29.4.2004 2:59

honílek

jetotak
Nechejte svou předkožku nasazenou na žaludu ztopořeného penisu, nestahujte ji. Dejte si penis mezi dlaně, jako když prosíte a tak s nimi pohybujte, jako kdyby jste prosil. Je to technika, vhodná zvláště pro muže či chlapce s delší, nebo zúženou předkožkou
0/0
2.1.2004 19:16

Simon123

Co takle Pravek
V Seveni Africe se to resi, ze si koupis otroka. Tim si usnadnis praci v domacnosti na 90%. 10% je bicovani neposlusnych. Zadny drez  a zadny JAR.
0/0
1.1.2004 18:22

Motycka Zdeněk

pochybuji,pochybuji a radím a
vezmu to hned i s těma sušičkama a  myčkama na nádobí BLBOST ,BLBOST A DOTŘETICE BLBOST
mám a radím myčka na nádobí debilní pomocník ,máš špinavý kastrolek strč ho domyčky ,kde za půl hodiny zasmradává a kvůli jednomu smradlavýmu kastrolku obsloužíš složitě tento stroj a po akci si musíš umýt to zaschlý smradlavý jídlo drsným ,ale účinným způsobem pod tekoucí vodou.
sušička PHILCO kombinace rok výroby 1988 dodavatel MERKURIA PRAHA  opravdu musíte vždy žehli ,někdy i kropit ,abyste mohli vyžehlit   a pomocník jitě ne:dobrá pro nasrání sousedům ,když se naučíte odříkavat z jejich reklamního letáku ,či s i dnes  .nevzdávejte se klasiky ..
 
0/0
31.12.2003 22:48

armin

Re: pochybuji,pochzbuji a radim a
Jestli máš v domácnosti jen ten jeden kastrolek,souhlasím, je pro Tebe myčka zbytečná. Pro ostatních 99 % lidí je to ale neocenitelný pomocník. Je mi Tě líto a zasloužíš si mýt nádobí celý život v dřezu. A čím víc, tím líp. Ruce rozežrané Jarem jsou přece tak sexy.A vůbec - vynálezy minulého století Ti do ruky nepatří - marš zpátky k valše. A k tématu sušiček : už teď na ni budu šetřit, aby byla tento rok pod stromečkem a ušetřila mi práci, kterou nedělá snad nikdo s nadšením. Smradlavým kastrolkům zdar.
0/0
1.1.2004 11:59

Petr V.

Ale h o v n o!
To je prezitek minulych stoleti. Dneska se neda pomalu sehnat. Cely system je na dve veci a pradlo vypada jak vytazene z pr*ele!
iDNES, dete se bondout. Jste totalne mimo realitu!
0/0
31.12.2003 21:54

80E-seven

Re:
lituju te. se susickou to neumis. ja ji mam a moje pradlo nevypada jako vytazene z pr*ele. naopak. nemusim zehlit skoro nic. usetri praci i energii. ale vykladej to blbovi, co neni schopen susicku adekvatne obslouzit!
0/0
1.5.2004 20:55

Hans D. G.

Zaostaly titulek, zaostaly narod
Uz titulek clanku mne pripadal ponekud "zaaostaly". Otazka zda usnadnuji zivot? V indickych nebo tretiho sveta novinach by byl vhodnejsi, jsem si pomyslel.. Ale ouha. Po precteni nekolika prispevku jsem si udelal, i kdyz povrchni nazor o technicke vyspelosti ceskych rodin, alespon tech panu co se vyjadrovali negativne az jizlive o jednoduchych susickach pradla. Mimochodem v USA se jiz nekolik let prodavaji pracky a susicky jako jedna jednotka. (Nikoliv dve.) To bude revolucni technicky prevrat az se budou prodavat v Cesku. Nuz, huraaaaa do Evropy Cesi!
0/0
31.12.2003 13:50

xy

xy
Zatím bych nedal za sušičku ani korunu
0/0
31.12.2003 13:24

my_kl

no comment
proč se nemůžu přihlásit do jiné diskuse, než je po*raná debata o sušičce?
0/0
30.12.2003 21:15

Eliska

Re:
...do debaty o susicce se prihlasovat nemusis, do vetsiny jinych diskusi se musis prihlasit/registrovat...proc tomu tak je ? nevim...Mozna ze  to vi nekdo z pritomnych .
0/0
30.12.2003 21:34

Isbjoerna

Re:
Registrace je neco jako inteligencni test. Do diskusi o politice, fotbalu, pocasi ci dokonce sexu nesmi psat kazdy nevzdelanec, a proto se testuje tou registraci, je-li pisatel schopen vest diskusi na vaznejsi temata; tzv. na vyssi urovni. O susicce muze psat dokonce i nevzdelany, domacich praci a pristroju neznaly muz.
0/0
31.12.2003 23:01

Isbjoerna

Re:
P.S. podle toho R ve cteverku poznas, ze jsem registrovana ctenarka. iDNES samozrejme lze, jako vzdy, a pise, ze jsem registrovany ctenar. Mohu te vsak ujistit, ze v nasem dome nezije ani mys muzskeho pohlavi.
0/0
31.12.2003 23:04

aaa

aaa
já jsem si jednou málem usušil čůráčka hehe
0/0
30.12.2003 20:09

Thyronx

Susicku mam 20 let.
Neumim si bez susicky predstavit domacnost.Veset pradlo venku na snurach je ponekud..... Kdyz pridate k pradlu do susicky jakesi "vonavy papirek" pradlo Vam prijemne voni. Susicky v USA jsou vetsinou plynove.A jejich provoz je ekonomicky.Nemam prdstavu kolik 0,001 USD stoji ususeni pradla. Jemne a slabe pradlo je ususene za 10 minut a silne jako treba rucniky,treba i 45 minut. Myslim ze v moderni domacnosti by mela byt nejen mycka na nadobi ale v praelne vedle pracky i susicka pradla.
0/0
30.12.2003 15:56

Zuzana

Re: Tu sušičku mam
už 9 let,takže pravěk? A vím, že je na nic, voňavé papírky neřeší prach a chlupy, či vlasy zamotané v prádle. Kolik za tahle "řečičky" bereš a kolik už jsi osobně vypral a usušil prádla?Nejseš na chlapa nějakej ujetej, pokud to není Tvoje zaměstnání?Stejně přeji SUPR Silvestra a každý jednou zmoudří , někdo dříve někdo později .pápá
0/0
30.12.2003 18:01

Babicka

Re:
Mila devenko ,pradlo do susicky se dava vyprane a ne s chlupama.O tve moudrosti se da s uspechem pochybovat.
0/0
31.12.2003 12:15

Eliska

Re:
... ...doporucuju susak kazdemu kdo ma rad pohodli, a nerad zehli. Krome nekolika veci , hazim do susaku vsechno: tenisky, polstare, periny. Thyronx: myslis ze pri nastaveni na jemne pradlo by se tam dal  hodit ozraly manzel ?... ..
0/0
30.12.2003 19:20

Susic

Re:
Musis nastavit volbu FU CKING SPOUSE. Ja uz tak vysusil nekolik stupid bitches.
0/0
30.12.2003 22:03

ppetr1

sušička
po precteni vsech prispevku si tu susicku asi koupim,alespon nebude manzelka tak nevrla,kdyz musi veset pradlo a nasledne zehlit.
treba me za to alespon kazdy vecer odmeni ,tedy doufam .
0/0
30.12.2003 13:54

ppetr1

1200 otacek
zena mi rika,ze se pradlo pri otackach vyššich jak 800 pradlo nici.lame se pry vlakno a zivotnost pradla je tim padem podstatne nizsi.jestli je to pravda nevim.
pral jsem jen dvakrat - jednou jsem pradlo obarvil a podruhe zmensil (byla tam totiz vlna) tak mi zakazala se k pracce vubec priblizit.mam aslespon od prani pokoj.
0/0
30.12.2003 13:29

Thyronx

Re: Pradlo se v susicce nenici
Pradlo se v susicce nenici o nic vic nez na snure venku.Susicku ocenis zejmena v zime, kdy je suseni pradla venku nemozne.
0/0
30.12.2003 15:58

Zuzana

sušičky jsou na nic
Jenom překážej, žerou a prádlo z nich smrdí, je plné prachu a chlupů či vlasů, páč se to všechno usuší i s prádlem (možná jako nouzovka když mrzne a tak..:o) lidi nenechte se zblbnout, hádejte kdo si tady zadal a zaplatil tuhle diskus ??Takže zdravej rozum do hrsti a prachy vražte do něčeho rozumnějšího. Krásnýho Silvestra hezký Nový rok přeji  
0/0
30.12.2003 11:47

migaloo

Re: ...
...prachy vražte třeba do daní!!! Špidlimír se vám za to královsky odmění...      
0/0
30.12.2003 14:22

Thyronx

Re: Toz Zuzanko per na valse
Zuzanka ma ponekud mylne predstavy a zije v praveku. Kazdopadne per dal na valse a myj nadobi v drezu a makej v domacnosti jako otrok. Tvoje prace v domacnosti se asi moc nelisi od tve maminky a babicky. Susicky jsou opravdu skvely darek pro celou rodinu.Pradlo z nich voni je nacechrane a hlavne, zena je s pradlem hotova behem hodiny po vyprani. Dosud treba jeden den pere a druhy den zehli. Kdyz uz mate automaticke pracky, susicka by mela stat hned vedle ni. Jak je to dlouho co jste opovrhovali myckou nadobi s tim ze to stejne neumyje nadobi tak dobre jako ruce? Kdo si na to zvykl , ten Vam to hrave vyvrati.
0/0
30.12.2003 16:03

Babicka

Re:
Tuhle diskusi si nikdo nezaplatil.Ja uz jsem pomerne pokrocilejsiho veku a tak si myslim ,ze to umim posoudit mnohem lip.Jestli tvoje pradlo ze susicky ,smrdi ,neumis ho vyprat.Navic moderni susicka vsechno tohle separuje do sitka,ze ktereho tohle vse odstranis.Tohle asi ten tvuj kram nema ,co?Tak tady nevykrikuj blbosti.
0/0
31.12.2003 12:20

mrk

bez sušičky ani ránu
Neumím si představit život bez sušičky, kdo jí nezažil neví o čem mluví (v lepším případě)
0/0
30.12.2003 9:08

Horal

Sušičky NE.
Opravdu se mi taky zdá že různé mičky sušičky a jiné přístroje jsou jen výmysly konzumní společnosti a ušetřený čas můžete strávit sledováním "úžasných" jihoamerických telenovel. Když Vám prásdlo uschne venku na šňůře kde si s ním pohrává větřík tak není pomačkané a krásně voní venkovním prostředím (nabydlím li v Praze na Veletržní). S myčkama nádobí je to stejné. Já dám taliř nebo misku vylízat Bojarovi a pak to dám do dřezu s vodou. A jednou za 3 dny to zlehka umeju.
0/0
30.12.2003 8:18

Babicka

Re:
Tak to asi bude nejaka socka ,ktera ma furu casu a nemusi nic jineho delat.Ja uz si nedovedu svoji domacnost bez techto spotrebicu predstavit,myti nadobi fakt nemusim a veseni pradla je taky pekna otrava.Kdyz jsem byla mala,nemeli jsme v domku ani vodovod a moje mama prala venku na valse u pumpy a znicila si zdravi.Takze recicky o konzumni spolecnosti vedou leda pubertaci,ktere zivi rodice atyhle cinnosti za ne vykonavaji.
0/0
31.12.2003 12:14

Susic

Re:
Davas Bojarovi vylizat i neco jineho nebo to nechavas na manzelovi?
0/0
31.12.2003 19:25

birhanzel

Ach jo.
Když tak pročítám příspěvky, nějak se nemohu zbavit dojmu, že naše drahé polovičky jsou lenivé jako vši. Nejraději by jenom odpočívaly - že jo veverko. Stejně jako ta moje bába. Po dlouhém přemlouvání jsem se uvolil k tomu, že jsem ji koupil automatickou pračku, valchu a necky jsme dali do sklepa. A světe div se: přijdu domů z rachoty a ona normálně leží - bába ne pračka. A leží dokonce i v neděli po obědě. To jsem si dal. Najednou má čas na vymýšlení ptákovin a přišla s nápadem, že chce myčku na nádobí. Že bude strkat špinavé nádobí do myčky a jednou za dva dny ji zapne. Říkám ji: "Dva dny přischlé jídlo myčka neumyje."
Ona: "Ale umyje, jenom nádobí musíš opláchnout, než je vložíš do myčky."
Já na to: "No jo, takže, když nádobí budeš oplachovat, tak už to rovnou umyj. K čemu pak myčka?"
Ona: "Ty tomu nerozumíš."
Problém je jinde: Do dřezu strčí malý hrnek se lžičkou, na něj postaví talíř s příborem a na něj další, taky s příborem. Pak tam dá cedník na nudle, na něj další hrnec s naběračkou. Pak mísu od těsta, do ní napustí vodu. A jde to jako po másle: další talíř opět s příborem, sítko na čaj, hrnek od kafe, sklenice od piva, hrnec od polévky, další mísa, do toho napustí vodu. A nakonec přijde s rozkazem: "Umyj nádobí." Když vidím ten bordel, říkám: "Ne, ukliď si to sama." Kolem hromady se chodí po špičkách, stejně však spadne.
A jaký je závěr: Musím zkazit pračku, vytáhnout ze sklepa necky a valchu.
0/0
30.12.2003 7:42

Monula

Re:
Já se skutečně bavím  Je srandovní, nebo spíše i poučné ? poslouchat názory chlapů. Nejlepší na tom je, že s tím nádobím to máme doma uplně stejně . Takže výsledek - Birhanzle, nemusíš kupovat myčku když tak pěkně umíš mýt zaneřáděné nádobí...
0/0
30.12.2003 8:33

Babicka

Re:
Lenivej jako ves jsi ty .Je taky tvoje nadobi a pradlo.Byt muj synek ,serezu te jak psa.
0/0
31.12.2003 12:22

veverka 24

Re: osvícenému panu Birhanzlovi...
Vážený pane B., a co Vy do mě, když já do Vás nic? Musím říct, že hodnotíte něco, co neznáte. Možná byste se měl zeptat mého manžela, jaký má vztah k naší myčce, když jsou pro Vás všechny ženský líný vši. Ale ještě lepší bude, když se ozvete, až budete mít tu myčku koupenou. Pak pokecáme. Zatím...
P.S. Mimochodem, zajímal by mě výčet všech vašich činností mimo pracovní dobu a zvlášť doma, hm?! Napište mi seznam, prosím prosím!!!
0/0
4.1.2004 23:47

Dzimma

Sušička je skvělá věc
Sušička,to je opravdu můj největší pomocník v domácnosti(tedy kromě manžela,který luxuje,stírá ,myje nádobí-ale nežehlí,proto ta sušička).Když jsme si před 12 lety pořizovali pračku se sušičkou kamarádky si ťukaly na čelo a považovaly to za zbytečný luxus.Nad mými argumenty,že v paneláku,kde není pořádná sušárna je to"o nervy" usušit prádlo pro dvě malé děti,zvlášť v zimě(v létě zase stačí kouřící soused vedle na balkoně a vaše dětské prádélko,které jste pověsily ven,bude tak vonět po cigaretách,že ho můžete znovu vyprat)a že nad žehlícím prknem nechci strávit mládí se jen potutelně usmívaly.Stačilo několik praktických ukázek,co sušička dovede a do roka si ji pořídily také(ač bydlí v rodinném domku).V létě jsme vyměnili jeden spotřebič(pračku se sušičkou-800otáček,2,5kg) za dva(zvlášť pračku-1200 otáček a sušičku-5kg-AEG 57720/72640-v internet.obchodě az-elektro.cz za 30.680 Kč i se spojovacím rámem)a  mohu srovnávat.Sušičku je kondenzační a se sušičkou v pračce se nedá srovnávat.Už jen zapojení je jednodušší-není nutný přívod vody.Více prádla najednou usuší-doopravdy celou náplň pračky-a co je hlavní,není zmačkané.To se mi dříve sem-tam stalo,když jsem sušila více(2,5kg)věcí.Nemusím hlídat konec-má program proti zmačkání a zvukový signál.Ukazuje mi v jakém stupni usušení se prádlo nachází.Mohu si nastavit jak chci prádlo usušit a opravdu ho tak usuší.Co jsem dříve vůbec neznala je odstranění chlupů(vlastníme pejska),prachu..atd.Nejvíce je to vidět na černých věcech a na dekách-to je prachový filtr úplně zahlcen.Předchozí pračka se sušičkou(Philco WDN 850) byla dost poruchová-hlavně sušička,ale když byla v opravě chyběla mi i pračka a naopak.Dnes už všem radím-kupte si sušičku zvlášť v setu(postavte ji na pračku a tak se vám vejde i do málých panelákových koupelen-máme to taky tak)vyplatí se vám to-co vyperete hned usušíte,a mezitím co sušíte už můžete zase znovu prát-neocenitelné při velkém prádle(prostěradla,pov
0/0
30.12.2003 4:44

petr

Re:
mam dojem ze je malo zen jako Vy, ktere jsou z rukavu schopny vytrepat nazvy a cisla spotrebicu, ktere pred par lety vyhodily (viz to Philco). Videl bych to spise na agenta z obchodni-dum.cz (tam take nakupuji). Co me rozesmalo ze pisete o Vasi panelakove koupelne. Ja tedy panelakovou koupelnu nevlastnim (bydlim v novem "bytovem dome" coz je vlastne cihlovy panelak) a verte mi ze je malo koupelen, do kterych se slusne vejde pracka 60x60 (to jsou ty, co maji nadstavbu se susickou). Komin pracka-susicka se hodi do rodinneho domku do pradelny, nikoliv do panelakove koupelny. Krome toho unese to vubec napr. umakartove jadro? V jednom takovem byte (pronajem) jsem kratce zil a podlaha se pod uzkou prackou uplne prohybala. Ja si tedy tento komin ve sve koupelne predstavit nedokazu. A co na to ostatni? Jsou radi, ze se jim do koupelny vecpala pracka plnena shora (ty jsou uzsi) nebo maji placatou pracku s bocnim plnenim? Kdo videl v byte u nekoho tento komin?? Ja ne.
0/0
30.12.2003 14:13

Paja

Re:
máme komín a neprohýbá se to
0/0
30.12.2003 22:06

Pajus

Re:
Komín nemáme a ani ho ještě dloho mít nebudem, budem rádi,když budem mít na byt...Ale pravdou je,že když má člověk 1+0 a suší prádlo v koupelně nad vanou,je to děs...
0/0
31.12.2003 13:18

istu

Pračka se sušičkou?
No já nevím... Jsem asi jenom hloupej chlap. Zhruba před 2 lety jsem domů koupil pračku se sušičkou - 1.200 otáček, energetická třída B, cena kolem 12.000 Kč!!! Asi nemá všechny ty zmiňované vychytávky, ale za ty peníze poskytuje naprosto úžasné výsledky. A jsou mi k smíchu uvedené argumenty pro pořízení sólo pračky a sušičky. To je čistý marketing
0/0
29.12.2003 23:34

chytrouš

Re: nejste hloupej chlap, ale neměl jste možnost to porovnat...
Věřím, že jste spokojený, ale myslím, že byste názor změnil, když byste měl možnost porovnání. My máme samostatnou sušičku a věřte mi - je to lepší. Buben je velký (víc, než v klasické pračce)  a prádlo je míň zmačkané, víc nadýchané, nežehlím skoro nic. My jsme se takhle rozhodli po dovolené v USA, kde jsem ve veřejných prádelnách viděla (a používala ) ještě větší sušičky a byli jsme nadšení.
0/0
30.12.2003 7:03

Babicka

Re:
Nemas pravdu.Solo susicka pracuje na zaklade vymeniku tepla  a nepotrebuje k provozu dalsi vodu,coz je u kombinace nezbytnost a spotreba neni zrovna mala,cely cyklus tak spolyka asi tak 50 l vody ,coz je dost.
0/0
31.12.2003 12:26

Inkvizitor

Čeští senioři :-)
"(mimochodem tento nápad vznikl ve Švédsku pro mladé začínající rodiny a seniory, kteří bydlí v menších bytech)."
 
Tak tento nápad by se u nás neujal, protože díky regulaci nájemného senioři bydlí sami v 4+1 (v Pařížské a podobně), takže místa na sušičku mají dost. Akorát mají zbývající 3 místnosti celoročně uzavřené s utáhlým topením, aby nebyly vysoké poplatky.
0/0
29.12.2003 22:25

petr

Re:
0/0
30.12.2003 14:15

Eliska

....papirky
...ach ty papirky...obratte se na spravne misto...tady vam nikdo nepomuze..piste svym obchodum a ptejte se proc nemaji papirky...ja jich mam haldu, ale to vam je na ho*no... ...dozadujte se jich na vasem marketu za dobrou cenu ! ...moc je nepouzivam ta "vune" mi smrdi ...vseho s mirou, i papirku...jenom kdyz potrebujete dat pryc statiku... ...ty krasny "vune" jsou chemikalie, takze cim min tim lip...pokud smrdite pouze vy, tak se nic nedeje, ale v  tramvaji/aute by to mohlo byt k uduseni kdyby kazdy vonel jako konvalinka...
0/0
29.12.2003 19:49

Marie

Re:
diky za informaci ale podle me i ta konvalinka je mnohem lepsi nez nynejsi "vsevune" v tramvaji nebo metru.
0/0
29.12.2003 20:18

veronika

avivazni papirky
Avivazni "papirky" jsou bevadna vec, pradlo krasne provoni a odstrani z obleceni vlasy, chlupy ze psa atd.  V USA stoji jedna krabicka se 100 papirky $2. V Cechach uz jsem rok nebyla, tak nemam zadne inf.
0/0
29.12.2003 17:55

veronika

susicka
Je pravda, ze v USA cena spotrebicu je o polovinu levnejsi. Zjistila jsem, ze domaci kino BOSE stoji 100.000,/ KC v Cechach a naprosto stejne jsme si v USA poridili za $1.200. Susicku bych doporucovala vsem zenam v domacnosti. Urcite bych nedoporucila sucicku a pracku v jednom. Az se vratim do Cech, tak si urcite  do domacnosti poridim susicku. Usetri spoustu prace a pradlo krasne voni. Za tu dobu, co tady jsem tak zehlim pouze manzelovi kosile do prace, jinak vubec nic.
0/0
29.12.2003 17:51

exe

Re:
S těmi cenami je to pravda. Ale když si to koupíte třeba v Rusku nebo v Lotyšsku, vyjde to ještě levněji. Je to otázka hlavně kurzu. Rusko nebo Lotyšsko je ale pro Čecha výhodnější, protože v USA mají ještě pořád 110V!!!  
0/0
29.12.2003 22:51

Vasniva blondynka 105-60-92

EU
nejlepsi susicka, to je moje kundicka... hlavne po styku
0/0
29.12.2003 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.