Dům si nechal postavit pro sebe, svou rozvětvenou rodinu a personál obchodník a vizionář Naray Bhargava, který oslovil manželskou dvojici architektů ze studia S+PS Architects.
Jejich stavby mezi tamními boháči provokují: na první pohled nevykazují žádné známky prudkého luxusu, ale ve skutečnosti jsou pro mnohé zcela nedosažitelnou metou.
V sevření konvencí si vysoké kasty, svázané vnitřními předpisy, nemohou absolutní svobodu dovolit a často si ani nedovedou představit méně tradiční bydlení, než jaké znají. Originální využívání recyklovaných materiálů a neobvyklých kombinací struktur je právě něčím, co do obvyklých formátů nezapadá.
Architekti navrhli dům jako koláž ze sesbíraných starých koloniálních okenic a teakových dveří. Vytvořili neopakovatelnou koláž, která domu dala jméno i unikátní tvář.
Bez nostalgie přidali plastové balkony a moderní materiály a spojili historii, vzpomínky, energie jednotlivých míst, odkud staré materiály pocházely. Barevný plast, sklo, ocel a hrubý přiznaný beton doplňují další klasické materiály: terakota, teakové dřevo, často použité z bouraček a demolic jiných domů - cihly, kameny, dráty. Některé ze starých okenic jsou zaslepené, jiné plně funkční a slouží k větrání a vstupům.
V domě o celkové ploše 350 metrů čtverečních bydlí čtyřgenerační desetičlenná rodina a základní personál, který se o provoz domu, bezpečí, úklid a hospodaření stará. V domě je pět komfortních ložnic doplněných velkorysým sociálním zázemím a šatnami s úložnými prostory.
Blok městské rodinné stavby obklopuje zelený vnitřní dvůr, do kterého hledí soukromé pokoje rodiny. Na dvorku rostou jak živé bambusy, tak jednu část fasády tvoří atrapy bambusových kmenů, z nichž některé slouží i jako okapy na odvod dešťové vody. Na střeše domu, vysoko nad městem, je klimatizovaný z oceli a skla vyrobený tradiční indický relaxační altánek v moderním hávu, kam si chodí hlava poradenské firmy a velké rodiny odpočinout po náročném dni, ve stavbě nechybí ani bazén.
Do prostor obývacího pokoje nejvíce vstupuje myšlenka reinkarnace starých kousků: stěnám dodává svěží dynamiku spojení starých dveří, které léta sloužily k otevírání jinde a zde dostaly druhou šanci.
Další recyklované materiály jsou k nalezení takřka v každé místnosti domu: v hlavní koupelně rodičů zdobí jednu velkou stěnu vzorníky indických bunta, štočků z tvrdého teakového dřeva, kterými se tisknou na látky krásné pestrobarevné vzory a motivy. Kolážové techniky využívají i další materiály v domě: geometrické barevné šachovnice z keramických obkladů nebo barevné pásky na fasádě i v interiéru.
Pokojům vládne na indické poměry střídmost a umírněná barevnost, zbytečnou okázalou pompu klient hned na začátku odmítl i volbou architektonického studia. Důkazem moderního myšlení majitelů je i způsob, jakým si nechali zařídit malou domácí svatyni a modlitebnu, jejíž minimalisticky pojatý oltář se nachází hned u vstupu do domu a je od parkovacího místa odstíněn lahvově zelenou plastovou oblou stěnou.
Rodinné sídlo je prostoupené mnoha uměleckými díly: kromě obrazů, grafik a vzácných knižních výtisků to je třeba i ručně zpracovaná drátěná klec moderního výtahu, který spojuje čtyři podlaží domu. Výtah má neobvyklou strukturu a umělecky ztvárňuje postavy a příběhy z hinduistické mytologie.